laupäev, 1. november 2014

Serjaalide laupäev?!



Täna oli igavesti normaalne päev. Hahah- arvasid, et kirjutan "lahe"  jah. Oh well. Aga et kirjutada tänasest, peaksin alustama eilsest. Näikse loogiline?!

Eile tulid meile külalised Henry ja Kristina. Väga mõnus olemine oli- rääkisime juttu, tegime väiksed joogid, snäkid.

(vahemärge- Madis just tantsis reklaamlaulu järgi. so awesome)

Chillisime vist umbes 00.00ni ja siis läksime magama. Ja miks ma seda mainin, kuna ma nägin jälle imelikku und. Nägin, et poes oli väga palju banaane ja need olid mürgitatud. Wierdoo call.
Ja nüüd ma ka googeldasin, et mida banaanid peaks nüüd tähendama ja see tähendab seda:
BANAAN - sümboliseerib seksuaalseid soove ja vajadusi.

Ma nagu nüüd ei teagi, mida arvata. Eriti, kui neid veel niiiiiii palju oli. :(
Aga et imelikum lahedam oleks, panen 2 banaani pilti.


Ja täna hommikul ärkasime 8.00 ajal. Vedelesime veel Madisega umbes 20min voodis, rääkisime lollusi ja siis siirdusime kööki. Tegime kohvi, laotasin ilusti söögi taldrikutele ja katsin laua. Selline tõsine hommikusöök Mulle meeldivad väga sellised sõpradega/perega nädalavahetuse hommikusöögi hommikud. Saab kõhu täis, saab juttu puhuda ja tarkade mõtete/otsuste tegemised toimuvad ju ka hommikuti. ( tihti küll wc, kuna seal kuidagi tuleb ideid- ma ei teagi, mis fenomen see on, aga tean, et ma pole ainuke.  win!!)












Eniveis, rääkisime juttu, sõime/jõime. Siis saatsime külalised ilusti koduteele ja lihtsalt lebasklesime. Muidugi üritasin olla tubli ja koristasin, skypesin empsu ja Tipsuga, kolasin netiavarustes, vaatasime "Kättemaksukontorit" ja siis läksime poodi. Või noh tanklasse, kuna Soomes täna püha ja kõik poed kinni. Ostsime šokolaadi ja kuna Mäkk just kõrval ilutses, siis hüppasime ka sinna.
Väike eine, suu magusaks/soolaseks ja seestpoolt kõht soojaks teega, läksime koju tagasi. Oleksin isegi õues rohkem hänginud, aga kuidagi väga külm oli täna :/
No, eks mõni teine päev.








Ja ei muud. Nii igavad olimegi laupäevasel päeval. Nüüd ma vaatan veel 5 min "Cougar Town"i ja siis ehk "Padjaklubi"
Tundub nagu serjaalide päev? Hmmm.....


-Tšaukii.
xoxo

Kommentaare ei ole: