kolmapäev, 12. november 2014

Raha, Skype ja Merpsu.

Eile oli tore päev. :)

Hommikul kõik sujus, tööl kõik sujus. Lisaks leidsin 5 eur. Woopwoop

Võiks öelda, et ... ---->


Ilmad on mõnusad soojad, aga noh, mina suudan ju ikka end lämmatada suure ja paksu salliga, siis vinguda  "ooohh, äähhh...palaaav". Lolll olen. 
Tyhmä. 

Tipsuga chillisin ka Skype kaudu, mingi...tund aega? Igatahes, suht kaua ja rääkisime igas asju. No, ma ei viitsinud enam trükkida. Ta küsis umbes 3 korda- "mis teed". -.-
Nii me siis Skypesime, nägin papsi ja empsu. Rääkisime. Paps sõi jälle moosi. 
Lahe oli näha neid vilksamisi. Telefonis on mugav ka - saab liikuda, pilt + heli on mu meelest parem. Uhh jahh. 
Aaaa ja Tips tegi laheda pildi ka meist. Ma annaks nimeks sellele teosele Merpsu (Merka+Tipsu).


Kuna Madis paanitseb ja närvab- "õhõhõh..kes uuendusi teeb..blahblahblah" siis ma sean end minekule. L O O D A N, et nüüd ülejäänud päevad midagi põnevamat juhtub ja eks ma siis anna ka siia teada. 
Aga et igavusse sureks, panen paar pilti. Mitte midagi ütlevad, lihtsalt "Minu looming". Ja ei kannata kriitikat :/  
Sorry. 



Ciao. 
xoxo






In my bag.



                                 "Mark & Spencer" 



"Duck chuck"

Kommentaare ei ole: