reede, 14. november 2014

Parandused.

Ma olen olnud natukene ülekohtune ja kuri- Madise suhtes.
Olen teda maininud siin mõnes postituses ja ei ole nagu jätnud nii head muljet, kui ehk peaks. Sest tegelt Madis on tore ja ei virise nüüd N I I  palju. (Vähe  )  :)





(vahemärkus: Madis ajas pool kaussi popcorni VALGE VAIBA peale MAHA!!!! grrhhhh)











Reede ja vaatame Madisega nagu tõsiselt H E A D saadet. #Posse 
Dudesonid ja veel kaks(?) kaa-saatejuhti teevad sellist koomi, et paha hakkab (Ikka nagu heas mõttes).  Nad teevad tünga inimestele, teevad stuudios mänge ja räägivad niisama juttu + keegi (Soome mastaabis) kuulsus peab tegema 1 nende (hull)julget trikki jne jne jne. 100 muu-uuud asja lisaks.
Üliiiim!!



Täna käisin väiksel shoppamistiirul, sest sain ka väikest eurontskit ülevalt poolt. Wuhooooo!!!! 
Jäi konksu otsa midagi?? No totta kai!  Uiuiui.
Nt Mark & Spencer on uuesti tulnud Helsingi. Seal on no niiiiii mõnusad ja pehmed ööriided, aga ma ostsin sukapüksid. Musta värvi... M suurus.... 9 eur.
(Vahemärkus- Madis korkis pudelit ja häälitses- wurrr.)


Siis kõrvarõngad- hõbedased. 
Sitten.. pshh, Maybelline "Matt mouse" jumetuspuuder + meigipadjad. Ja ka lisaks Maybelline huulepalsam/pulk, mis annab ka värvi veidi. Ja kuna ma olen muidugi lahe ja awesome, siis mul on ka K-plussa kaart ja SOOODUSTUSED on minu. 


             

Sain ka empsule midagi ja vaatasin papsile poole silmaga väga awesome asja. Tipu oma ootab ka poes oma ostu korda. Madisele olen ka vaadanud ja no kõik on siiski saladus. Ma ei saa enam rääkida. Ei saa. 





Minul on nii?: 
See on alati nii, et kui lõpetad ühe postituse tegemise või mingi loomingu tipphetk juhtub olema, siis mõtled ja mõtled, et " Aaah, kui hea idee, ma raudselt kirjutan selle blogisse", "Hehehe, see on niii naljakas idee, raudselt trükin sisse" ..Pshh. No EI. 
Peale eelmise postituse kirjutamist sibasin end pesema ja no ideede valang. Täielik. 
Ja nüüd siin istun ja punnitan paari lauset, nagu vaevleks kõhukinnisuse käes. 
Ei ole ilus :/ 


Homme tahaks..... minna linnaaaaa, mis sinnaaa?
Leiba saia sööma, limonaadi jooma. 
Auk

Ei tegelt, tahaks jah minna. Kinno peaks nägu näitama. Usud, et mina ja Madis EI OLE käinud 4 kooselu aasta jooksul MITTE KORDAGI kinos KOOS???
Te küsite tooniga, nagu küsis Taani prints Hamlet - "Kas on või ei ole see võimalik?" 
"O N" on minu vastus. Ja nüüd kui meil seisab 6 pileti magneetilise liblikaga külmkapi küljes, meid oodates, peaks ikka minema. Doh. 
Ehk veab välja. Tegelikult on ju vaid vaev oma kena pepu istmele vinnata ja lihtsalt silmad lahti hoida. Pole ju nii raske, kui just kirjeldasin. Loodan, et kui magan, siis Madis vähemalt ei märka  :D







Tsauka
xoxo



Kommentaare ei ole: