neljapäev, 27. november 2014

Pudisevast keeksist aju ideeni.

Ma alles oskan kooki süüa. (ohkab ja pööritab silmi) Okei. Keeksi. Ilmselgelt oli see sarkastiliselt.
Seega, ei oska.
Lugu järgmine: Lõikasin ilusad sirged viilud taldrikule, tegin teed ja suundusin elutuppa. Istun diivanile ja lihtsalt hakkan pugima (see ka muidugi normaalne pole). Aga kuna suht nälg, hõredad viilud ja selline pudisev keeks, siis umbes 5 tükist sain ma 1/4, kuna ülejäänud oli kas maas, mu pükstel või läpakal. Seega jah.



Kuna mitte midagi põnevat siiski juhtunud pole peale eelmist postitust, siis ega mingi põnevat tulemas ei ole. Aga loe ikkagi edasi ,kuna ma midagi punnitan ikka kokku (veider-kokkusurutud-hammaste-naeratus) :D


Hetkel kuulan jõululaule. Praegu tuleb mingi vähe creepe song :/  muidu ok. Toksid Youtube Christmas music ja läheb minna. 3 tundi kohe jutti. 
Ja seoses jõuludega, peaks hakkama vaikselt juba nillima kinke ja teostama ideid. No tegelt esmaspäeval OLI ülemaailmne "jõulukinkide ostmise viimane päev." Ehk, ülemaailmselt olen ma totaalselt hiljaks jäänud, aga pole hullu, "alati jõuab" 
Ja jah. 
Tegelt, mul on kõik põhimõtteliselt 1 meili taga kinni, mida ma empsult ootan. Et kui see kohale jõuab ja seal adekvaatsed vastused sees, siis läheb minna. Anname kuuma. Aga veel ei ole, seega...ootan. 


Muide, üks põnev asi täna juhtus. No, see on minu jaoks põnev, kuna see juhtus mu ajus. Nimelt, ma mõtlesin- jah, ma tean - võiks teha sellist asja, ma ei tea nüüd kas kuskile CV portaali või FB nupuke või App,  et sa küsid oma sõpradelt/perelt/sugulastelt/eelmiselt tööandjalt/õpetajalt endale iseloomustusi (see pole rate või orkut)- võimalikult täpselt. Ja siis sa saad kõik need iseloomujooned-omadused ju lisada oma CV.le. Seal ju on selline lahter, kuhu paljud (nt MINA) ei oska tõesti midagi peale enda üles haipimise ja kiitmise midagi kirjutada. 
Ega sa ei peagi kirjutama kohe julmalt a'la : "olen tore, stiilne ja aus, aga väga laisk ja käin iga päev baaris õlut joomas, seega hilinen pea iga päeva algul 2 tundi. Aga ikkagi, muidu väga viis persoon olen."
Väga igav on lihtsalt kirjutada igale cv.le sama tekst- kui ilus ja armas ja tore ja tark ma olen. 
See on muidugi tõsi, kõik on targad ja tublid ja ilusad, aga need iseloomustused saab näiteks lõikudena või lisanditena kuidagi kaasa lisada või nopidki sealt välja omased jooned. 


No mu meelest see idee oleks awesome, aga noh, mida mina sellest tean. :D


Nüüd tuli tekst tihe ja pikk, aga pontile äkki saite pihta. Saite??
Mina lähen nillin nüüd kapist ühe peavalu medikamendi ja keegi peab ju nõud pesema ning vaaritama hakkama. Vot sellistel hetkel võiks küll olla majas teener... 


Aga ma lisan siia ühe laulu, mis mul on juba umbselt läbi kuulatud aga sellegipoolest- chill on ikkagi.
(Jaa, ma tean Tips, sa tead seda juba ammu- miljon aastat tagasi)




Head ootust! 
xoxo





Kommentaare ei ole: