reede, 7. november 2014

Hirmude ületamine ruulib!!



Nagu pealkirigi ütleb, ületasin täna hirmu!

Meil on vähe sekopäiset naabrid- ütleme, et umbes 18.30-22.00 käib mingi SuperMario mäng (vms) + muusika + blablabla + skype + tantsimine + 3 musta naist ja mees. Seega, müra.
Nüüd siis pea pool nädalat olen võtnud hoogu, et lähen ja ütlen- "keep it down, man" - aga ei julgenud.
Aga vot näed, täna julgesin - olin juba valmis peas mõelnud hullemad stsenaariumid ja panin jalga head madalad jalatsid, kui vaja vehkat teha, aga üllatus - nad olid normaalsed, said kohe aru ja peab nentima, et isegi väga sõbralikud. Seega - hirm oli asjatu, kuid peale seda oli ikka hea tunne.
Kellegi jaoks on see jumala savi teema ja "c'moon", aga ma tõesti natsa kartsin, et äkki tulen nuga ribis tagasi või nad sõimavad mu lihtsalt läbi ja siis ma seisan üksi seal ukse taga, otsin ajusopist 10 argumenti, mida vastu lajatada, kui juba liiga hilja.
Ma vaid seletasin olukorra ära, nad said väga hästi aru ja kõik. :)

Happy dance...


Homme lähme Madisega Tallinna. Väike spa, väike chill, väike sleep (loodetavasti pehmes voodis) ja väike seiklus.
Madis kurdab küll juba minidi 3x, et - "Pole üldse mineku tunnet, pole nagu õige, kui Pärnu ei lähe.Blahblahblah..."
Mul küll selline mõnus seikluse surin sees. Jah, pole mingi eksklusiiv trip või midagi eriti ägedat, aga ikkagi- midagi võib ju juhtuda, midagi või kedagi võib näha/saada??!
Seega, mina ootan juba!! Ja kõige mõnusam on see, et ärgata saab normaalsel ajal- lihtsalt nagu kulgeksime: hommikul väike sättimine + söök, bussiga sadama, laev, Tallinn. So iiisi-piisi.

Kui mingeid pilti teen (loogišh, et teen) ja ma viitsin/tahan postitada, eks siis näeb.

Muud nagu polegi.

Ahjaa- meil oli esimene korralik lumi! Väga ilus ja mõnus, AGA väga märg.








Aga selline kõik oligi. No special here.
Head õhtut ja head ööd.

xoxo.

Kommentaare ei ole: