reede, 31. oktoober 2014

Tunnistan ülesse - wierdoo.

Õues on pilvine, vaikne tuuleke. Mõnus.
Mulle meelib päike ja soe, aga pigem olen pilvise-tuulise ilma inimene. Mulle meeldib, kui tuul keerutab juuksed näkku kinni ja pilved on taevale halli koti õmber tõmmanud. Siuke, väga mõnus. Eriti, kui saab tõmmata kampsuni soojemini kurgu alla ja mütsi pähe, chillida keerlevate lehtede keskel. Lihtsalt.


Täna on ju halloween. Püha, mida Eestis keegi vist ei tähista(?), kuid siin pool sood küll. Vähemalt koolides. Maskid- grimmid, kommid, kostüümid, ämblikuvõrgud ja ämblikud. Muidugi ka kõrvitsad.
Kuna peale mind tuleb vara hommikul tööle ka teine töötaja, siis sai ta hommikul hea šoki. Õhtul oli koolimaja ees-uks nii ära "ehitud" , et too ei julgenudki tulla eesuksest sisse- arvas, et keegi on ukseklaasid katki visanud- laks tagaukse kaudu. NO biggie.
Ma küll ise ka natukene ehmusin, et no mis nüüd, aga olin julge ja astusin eesuksest sisse. Elus olen.
PS! Kõik klaasid on ka terved.


Kas unenäod tähendavad midagi või kuidas nendega siis lood on? Ma näen nagu VÄGA, väga, V Ä G A imelikke unenägusi vahest ( loe : umbes iga teine öö). Nt täna öösel! Ma tean, et unes võib näha seoseid asjade/nähtuste/mõtetega, mida eelmisel päeval kogesid. Aga see uni oli nagu täiega no sense, kuskilt rapsitud lambist- kuna sellist asja ma küll eile ei näinud/kujutanud ette või ka mitte kunagi enne. Seega, oh well, peab vist ikka kirjalikult kirjutama enda diagnoosi - wierdooo, no nii meeldejätmise jaoks. :D


Aga mul muud ei olegi- hetkel.
Küll juhtus eile see, et Madis kurtis, et eilne blogi sissekanne lõppes nii järsku, eks ma siis nüüd teavitan.
Lõpetan kirjutamise.
Bye bye,
xoxo.

Chillige ja nillige hästi.
PS! Täna on reede, (Lihtsalt juhuks, kui kellelgil nüüd kalendrit ei olnud. Teadmiseks siis )


Kommentaare ei ole: