esmaspäev, 17. november 2014

Kell 5.00 hommikul Madonna kontserti? Pole probleemi. Tulge meile.

Tahate teada mis me Madisega nädalavahetusel tegime jah? Aga vot, ei räägi. Nänänänän.
Okei, räägin ikka.
A ei räägi ikka küll. Papah.
Loogišh, et räägin, mis mul muud nagu ikka targemat teha. Doh.




Nädalavahetus algas siis reede õhtuga, kus me ei teinud mitte midagi. Selge. Linnuke kirjas.
a, Tipsuga tahtsin Skype teha, aga ta andis korvi. :(
Pm tekst oli järgmine (ma kirjeldan ka muidugi oma tundeid):
Mina mõttes: a lalalala, mul igav olla, võtan telefoni ja kirjutan Tipsule, äkki teeks Skype.
Mina kirjutan: Aloha, Tipsu, teeme Skype? ( häääästi rõõmsalt, nagu innukusega, oootasin kohe väga!)
Tips kirjutab: sul midagi rääkida w? :D
Mina tunnen: amn, umnd, nagu...õhh...okeii....
Mina kirjutan: ei.
Tipsu kirjutab (mingi rõõmsalt kah veel): nonäed siis. :D

Jap, ma olin murtud. Murtud üksik hing (haha, kirjutasin "hind"), diivanil pleedi all kägaras.



Aga ma sain(haha, kirjutasin "sõin" lol) õnneks ikka üle sellest tõrjumisest. Seega, ei toimunud suuremaid kahjustusi. Tips- relax. :D


Siis tuli laupäev - magasime mingi poole 9ni?!
Tegime hommikusööki. Siis ma sättisin ennast linna-kõlblikuks, siis me sättisime Madiega ennast koos linna ja hängisime seal ringi.
Otsisime söögikoha. Maandusime oma ühes lemmikus paigas - I Love Food - selline koht ongi, mitte et ma nüüd lihtsalt seda ütlesin.

Madis võttis buffeti ja mina grilllõhe. Ma ei oska Madise kohta öelda, aga minu roog oli üle prahi. Ikka no väga hea. Esiteks- sööki oli Ü H E taldriku peal palju, palju, palju. Teiseks - väga maitsev. Kala oli ideaalselt maitsestatud. Kolmandaks - seal oli igasugu salateid ja lemmik kaste(remulad) kõrval.

Siis kui olime omal "nabad tagurpidi söönud" põhimõtteliselt sõna otseses mõttes, tahtsin mina muidugi shopata aga no mida sa teed, kui ühel on "kõht nii täis" "mul on nii palav" (nagu jope ei käi ju seljast ära)  ja lisaks veel 100 häda. No, okei, nädalavahetusel on jah palju inimesi ja ma peaksin olema targem. Mehega never-ever ei saa minna shoppama, eriti kui sa oled teda vahetult enne toitnud. :/

Niisiis.
Mängisime vähe idioote ka, enne kui kodu poole suuna võtsime. 
Läksime poodi, kõndisime natsa ringi, ei ostnud midagi, kõndisime välja. 
Aaaa... banaani peaks koju ostma (nagu mingid ahvid). Läksime poodi tagasi ja ostsime 4 banaani. Kõik. 
Ja ülejäänud laupäev kulges umbes selliselt - 



Pühapäeval Madis põhimõtteliselt pidi mind voodist välja vedama, sest kuni kella 13.30ni ma ei tulnud välja. Okei, 12.20 ajal umbes käisin söömas, aga kui kõht täis, jooksin tagasi. Ma tahtsin olla oma padja ja tekiga koos. Sain oma voodi-aega veidi pikendada ja tegin Tispuga skype (andis järgi) , niisama rääkisime ja olime nummikad. Tegelt mul oli vaja papsiga rääkida, äriasjad eksole. 

Lõpuks vedasin end välja ja hakkasin rügama. Pesu, nõud, nõud, pesu...jne. 
Madis tegi tolmuimejaga - ütlen, kuna arvan, et temaga vajab veidi tunnustust. Seega, väike plaks-plaks palun Madisele. (haha, kirjutasin "padisele" )
Ja siis ausalt olime niisama, lihtsalt. Mina taas pleedi sees, diivanil, lürpisin kohvi. Madis surfas netis. 

Aga midagi juhtus veel see päev. No pigem õhtu, aga siiski. Madis kutsus mind välja- oh ei, mitte õue või kohtingule- duellile, mängida temaga "Laevade pommitamist" 
Ja nüüd väike sõltuvus :/ Oh, well. 


Uus nädala (ehk täna) algas muidugi (kell 5.00) väga huvitavalt. Ma nagu ei mäleta, Madis ka ei teadnud asjast, et me olime "tellinud" omale tasuta kontserti, kuna ülevalt diagonaalselt elavad naabrid hakkasid Madonnat meile laskma. Tegelikult siis kõik maja elanikud said tasuta kontserti. 
K E L L  5  H O M M I K U L???????  Sest midagi muud ju see kell ei ole teha!!
Minul ei olnud väga suurt probleemi, kuna mina ärkangi sellisel kella'aal. Aga Madis? ja muud elanikud. Ma räägin, miks ma nii närvi selle peale lähen. 
Alguses, kui meie siia kolisime, meil olid siin mürakarud. Kohe kõrval korteris. Müdistasid ja lõugasid, ajasid üksteist pottide/pannidega taga. Ma ei tee nalja.  
Siis tuli vaikus, oo õnnis aeg, umbes poolteist kuud. Tulid TÄPSELT meie kohale uued naabrid. Jälle tramburai ja pidu ning pillerkaar IGA TEINE PÄEV/ÖÖ/VARAHOMMIK - millal iganes. Okei.
Käisime neid korrale kutsumas. Ega nad väga ei saanud aru, aga kuidagi ikka tõmbusid vaiksemaks. 
Ja nüüd.... . Nüüd on mingi soomlaste ossi kari kolinud diagonaalselt meie korteri kohale. Mingi hipid ja ossid ja 7 matsi majas. "Oo...teeme koguaeg pidu, fafafafa." 
Mingi päev nad lasid nende "meie kohalt naabritega" võidu muusikat. Ühelt poolt tuli tšambolaia- umbaumba ja teisetpoolt- tümmtümmtümmm õntsõntsõnts. 



Ossidel muidugi kõvemad kõlarid ja tšambolaia tõmbas kohe nüüd (hetkel) 3 päevaks kõik muusika/hääle kraanid kinni. 

IGATAHES. Mina ja Madis võitleme selle asja suhtes. Edasi, kentuki lõvid!!! 


Aga muud jämmi mul polegi, 
Olge nunnukad.

xoxo


Kommentaare ei ole: