esmaspäev, 24. november 2014

Nädalavahetus täis ÕNNE JA RÕÕMU!

Oleme kodus tagasi. 

Juhul, kui ma nüüd ei maininud, et me käisime Eestis- kalli Madise vananemist tähistamas, siis nüüd teate! Madis sai 23 aastaseks. Juhuu...Palju palju õnne veelkord, muss. 



Sai palju kinke, kallistusi, musisi ja kuhjaga ÕNNE! Seda läheb ju iga päev vaja. Nüüd me siis jagame seda (ma loodan). Vahest ehk saan ka kotitäie tööle kaasa. :D

Eestis oli tegelt taaskord väga mõnus. Papa oli meil ja Madis chillis oma emaga, nägi vanaema ja rõulisime niisama ringi. Hoopis kuidagi teistmoodi oli. Tegemisi oli, aga mida rohkem me nüüd käinud oleme sedasi edasi-tagasi, siis seda enam me chillime omade peredega ja teeme omi asju. See pole mitte midagi negatiivset, ikka positiivne. 
Näiteks laupäev õhtul oli Madis oma emaga ja mina oma perega. Mängisime kõik 5kesi kaarte vist imngi 2h ? JÄRJEST. Lõpetasime umbes kell 23.45?!

(Tipsu tehtud pilt, aga lasin rotti)

Empsuga käisin šoppamas - sain jope lõpuks. Natsa russi moodi olen, aga väga ka mitte. Hihi
Tipsuga käisime ka koos šoppamas. Ei leidnud midagi. Aga vesistasime suud väga kiftide sülearvutite järgi. mmm.....



Nüüd eile jõudsime koju tagasi. Kuna 2 ööd läksime me umbes kell 01.00 magama, siis ma olin täna niii niii üli väsinud. 
Tulin koju, läksin kuuma dušši alla (kusjuures, päeval on väga mõnna duššitada). Läksin voodi, krabasin kaissu mõmmiku (jah, mul on kaisukaru) vaatasin natsa telefonis ringi ja siis sleepe.  
Umbes 2h? 
Väga mõnus, võin vaid öelda. 

Siis tuli Madis. Tegi mustsõstra teed, tõi kommi. mm...parim äratus. 

(Ikka parim "karakum" komm)

(minu mõmmik)




Nüüd maalisin endale ka uued küüned. Ostsin "Kiss" küünehooldus poest uued tooted nädalavahetusel. Seal on midagi ikka igale maitsele ja teenindaja oli väga pühendunud ning oskas rääkida-mind pehmeks (nii eelmine, kui ka seekord). Üldse pole ma ammu näinud nii aktiivset, aga väga toredat teenindajat. 
Igatahes! 
Soetasin komplekti - läikiv, sädelev ja matt pealislakk + uued maniküüri -küünekleepsud. Olen ennegi sealt ostnud - endale ja Tipsule küüneviili + prantsuse maniküüri komplekti. Ja olen väga rahul. 
See "maaling" on tehtud uute kleepsudega ja Rimist ostetud läikiv tumepunane lakk. Peale tõmbasin sädeleva laki, mida siit näha pole. Tore, eksole. 



Ja mainiks, et Tips nö surus/palus/anus/meelitas mind mängima ühte TÄIEGA LAHEDAT MÄNGU. 
See on huvitav. arendav, kaasakiskuv ja isegi väike võistlusmoment.
Kui keegi teab millest räägin - Trivia Crack.
Toksid selle oma telefoni e-poodi, laed alla (tasuta) ja hakkad mängima. Kas oma FB kaudu ühendatud sõpsudega või ka võõrastega. 
Igatahes, tuleb vastata 6 erineva kategooria küsimustele - geograafia, meelelahtus, teadus, sport, ajalugu ja kunst. Fortuuna ise loosib iga kord kategooria. Ja küsimused on inimsed üle maailma ise koostanud. Igale küsimusele on 4 vastusevarianti, aega on 30 sek ja kui vastad õigesti 3 korda, saad valida kas Krooni või Võistlus. 
Kroon - saad ise valida alateema nendest 6.st, pead vastama ühe küsimuse ja kogud neid "semusi"
Ja mäng on online, vastastikune ja 25 raundi. Kes enne seda ennem "semukesi" korjab, võidab. 
Võistlus - pole ise teinud, aga vist kes vastab aja jooksul enim küsimusi õigesti, saab selle "semu"

Igatahes, saab ka levelites edasi jne jne. Tegemisi on ja see ei ole küll sõltuvust tekitav, aga väga hariv ja huvitav. Värviline ka. :) 
Ja globaalne! 




Okei. 
TsauTsau

(sry, kui palju vigu, ma parandan hiljem- kiireks läks)

xoxo


Kommentaare ei ole: