laupäev, 6. detsember 2014

Pildipostitus!!

Seekord ma pikka juttu ei aja, vaid lisan pildi ja räägin juttu juurde.
Leboland. hi. hi .hi

Ma saatsin just kõik pildid, mida tahaksin Teiega jagada, oma telefonist rüperaali ja no neid on mingi miljon. Okei, liialdan. Kõigest 10. S i i s k i.

Shall we start?
Ma mõtlesin, et järjestan teemadena pildid. Esiteks - toit. Teiseks - jõulud. Kolmandaks -  mina toidu ja vähese jõulu hõnguga.




Lattepala, mis on ikka eriti hea. Väike, maksab suht palju, aga see-eest maitseelamus. Väga njäm. Seda saab siis Picnic kohvikust. Kohvi kõrvale idealnõi. 


Üks hommik, kunagi ammu ammu, Madis tegi endale süüa!!
 Tegelt ta teeb iga nädalavahetus. Isegi minule jagab. Oh...praegu võtaks küll. 



Ma ei tea, kas Eestis ka sellist kuhja Hesburgeris laotakse sinna vahvlikorvi?? Igatahes, olin meeldivalt üllatunud, kui oma kopikate eest sain kohe kuhjaga head ja paremat. Juhuu. 



Selle pildi ma viskasin ka Instasse ülesse. Me just shoppasime Triinuga ja no ma pidin veidi turisti mängima, kuna muidu pole midagi vaadata 50 aasta pärast. Ja ilus on ju ka. 


Kuna ma olen sellest kuusest vist juba teist aastat pilte üles toppinud ja see aasta juba 3 korda(?),  siis on see juba naljakas ja ma panin kohe kiusu mõttes.  Muhahaha. 


Lihtsalt mõnna pilt. Ja jõulukas!


Käisime Kampis, Picnicus. Seal, kus ma Lattepala sõin ja Madise lemmikuks sai apelsini-ingveri tee. See oli tõesti hea. Ja ma tegin ka Madisest video, kuidas ta soovib minult kinnitavat fakti, et sõrmed ja küünekuju ei kasva pikemaks-laiemaks-ümaramaks. Nii armas. 



Ma hakkasin nüüd S U U R E K S meisterdajaks. Poeriiulitelt sai igast manti kokku krahmatud, õnneks väikse raha eest. Glittreid ja lipsukesi ja kuusekesi ja paberit. Ja otsustasin, et tõstan moodi taas kaartide saatmise heade soovidega ja teen ise kaardid, kuhu kirjutan I S E head soovid sisse. 
Vot.



Ja tegin ka pildi oma ühest uuest ostust. Mylook lehelt saab tellida loodusandidega rikastatud juuksevärvi, mis on parem ja mõnusam juustele (kallim rahakotile - 13eur). Muidu lõhn oli hea, kerge kanda ja jäi väga mõnusalt peale. Ei määrinud isegi poolt nägu kokku ja pärast sai kilemütsikese endale pähe tõmmata, et ei määriks poolt elamist ära. Ja ma jäin väga rahule. Värv jääb läikiv ja täpselt sama, mis pakil. (mul küll juurtele suht). Soovitan!



Ja mina, nagu lubasin - söök ja jõulutulukesed (üleval vasakus nurgas). Lürbin kohvi, söön oma Lattepala. Ja muidugi "nõudsin" Madiselt- "tee pilti, ma vaatan aknast välja, siis on nii lahee" Mulle meeldib see pilt, mis salata. Muidugi vinguda annaks, aga vähemalt olen ka pildis. 





Ma loodan, et enne uut aastat kirjutan vähemalt ühe postituse veel. Ja kogun veel pilte ka siia! Mulle täitsa see pildi-postitus meeldis. Aga anna endast teada hea sooviga, kui loed mu blogi. Ma oleksin kohe väga palju õnnelikum. :)


Ilusat jõuluootust ja proovige iga päev olla rõõmsam. 
Ärge mõelge üle, võtke elu kergemalt, kuna elu pole eksam ja vead on head! 
Ja kallistage ka oma lähedasi. 

xoxo

Merka









2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Mina loen!! Sa seal nii akugel aj ei tea tegemistest midagi ja nii hea pilk peale visata ja ste tegemistel ka silma peal hoida ;) Edith

Merilin ütles ...

Aitäh sulle! Tegelt vist loeb ka rohkem inimesi, aga ju neil siis laiskususs näpus, et ei anna endast märku 😃