teisipäev, 25. august 2015

Product review - Remington elektriline näopuhastushari.




Kuna mina ja Madis oleme kodu-spa fännid, kreemid-koorijad-maskid, otsustasime soetada endale "ime"vidina, millest pool maailma vast kihab. 

Elektriline näopuhastushari. 
Just! 

Ma lugesin erinevatest harjadest, võrdlesin neid erinevaid harju omavahel ja lugesin veel lisaks muidugi erinevatest kogemustest ning oma 98% (mida minu silmad lugesid) olid POSITIIVSED! Ehk, see harjake, mis võib tunduda nii lihtsa asjana, on tegelt nii geniaalne ja hea. 

Muidugi oma pisikeste näpukeste ja riiulitäis erinevate vahtude/maskide/puhastusgeelidega saab näo puhtaks, aga kui puhtaks? Jah, minagi katsetasin erinevaid (soovitan nivea 3in1 või telli avonist), aga kuna minu nahk suht rasune ja mul on poori-hoori, olen alati peale pesu sile aga kurb. Nägu pole nii-nii puhas, kui võiks. 

Mõtlesin siis, et okei, lähen näohooldusesse, aga siis vaja jälle aega broneerida- kohale minna ja no raha ka küsivad. Selle kokkuhoitud aja ja raha eest otsustasime seada sammud hoopis Anttilasse ning osta palju kiidetud koduse näohoolduse. Meie väljavalituks sai Remington FC1000 näopesuhari. 
    





Olime muidugi suht excited kohe asja katsetama. 

Kõigepealt karbi sisu: juhend ja garantii, 3 otsikut (tavaline, hellale nahale ja näo/keha masseerimis otsik), armas nahast kotike, laadija ja näopesuhari ise. Alustuseks siis ikka lugesin kenasti juhendit ja kirjas on, et peaks algatuseks 6 TUNDI masinat laadima. Meie aga tahtsime kohe suristada, kohe näha tulemust ja sära ja puhtaid poore, ning õnneks on Remington mõelnud meile. Masinat saab kiirlaadida - 30 min. ning lase käija. 

Näopesu otsikud on väga, väga pehmed ja korralikud. Masinal on 3 kiirust ning on lisaks veekindel, ehk ei pea kartma, võib ka saunaõhtutel põristada. 

Mul on Avonist tellitud väga hea näopuhastus vaht, millega ideaalselt puhastada rasust nahka. 

Nüüd on möödas ligi nädal kasutamisest ja see masin on väärt iga senti hinnast ning nimetähest. Nahk oli juba peale esimest korda väga puhas, sile ja säras. Kuna harjased masseerivad näonahka ja stimuleerivad vereringet, on põsed ka roosakamad. Ka Madis kiidab heaks. Oleme ostuga igatahes rahul. 




Soovitame! 






2 kommentaari:

linda ütles ...

This is very educational content and written well for a change. It's nice to see that some people still understand how to write a quality post.

Miranda ütles ...

Ma arvan, et see on informatiivne post ja see on väga kasulik ja teadmistega. Seega, ma tänan teid jõupingutusi olete teinud kirjalikult see artikkel.