laupäev, 29. august 2015

Minu uus kaaslane - Olympus XZ-10.

Ma olen juba nii ammu tahtnud uut kaamerat, millega siis kõiki lõbusaid asju teha- pildistada ja filmida. Ja et teid mitte segaduse ajada, siis ei, ma ei otsinud seekord peegelkaamerat.(kuigi ma sellegi endale kunagi muretsen, no worries). Hetkel aga olin pisema ja mugavama kaamera otsinguil - kompaktkaamera. 

Kui ma juhuslikult Anttila lehele sattusin nägema, et kopaktkaameratele on mega SALE ja sünnipäev on vaid kuu kaugusel, siis nende argumentide ja muidugi kutsikasilmadega ma Madise poole pöördusin. Tegelt ma maksin ka osa summast, lihtsalt andsin talle hea võimaluse juba kinki teha. Hehe. 



Ma olen suur Canoni fänn ja vaatasin vaid, mida Canonil oli pakkuda. Valiku olin teinud juba ammu -  kirsipunane. loomulikult MEGA zoomiga (60x) Canon PowerShot SX400 IS, millest ma ka olen blogis eelnevalt maininud. Tuli välja, et kvaliteet andis ikka soovida, kui poes seda proovisin. Kuna kell oli palju, palju kaupa soodustuse puhul letil polnud ja teised Canonid, mida olin vaadanud, olid alles tellimisel, andsin võimaluse Olympusele. Muidugi leidsin korraga 2, mille vahel valida ja nii me siis ka laupäeval linnas kondasime. 

Mulle meeldib vaadata ja katsuda ja uurida põhjalikult, mida ma ostan. Eriti tehnika puhul! 
Ja võitaks osutus OLYMPUS XZ-10. Näppasin viimase ja valisin musta asemel valge. Ja muidugi sain mega soodustuse. Kõik hea korraga! Wuhu. 







Ja kaamerast endast võiksin nii-nii palju rääkida. See ei ole küll kompaktkaamera, aga see on midagi palju enamat ja ma ei saaks olla rohkem rahul. 

* See on pisike - mahub hästi käekotti, taskusse, saapasäärde kasvõi. 
* Kvaliteet on mega hea!! 
* Sellel on nii palju võimalusi - tee koheselt collage, pildista filtritega, pildista pimedas kapis või jooksu pealt,  erinevate valikutega režiimid (mida on palju rohkem, kui muidu)
* Väga mugav. Põhirežiimid on paigutatud pildistusnupu juurde, nii nagu suurtel kaameratelgi, mis on suur pluss! 
* Puutetundlik ekraan! 
* Erakordselt hea kvaliteediga videod - HD! 

Võin julgelt soovitada! Olen üllatunud, kuna ei osanud arvata, et Olympus võiks teha nii head tööd pisikeste kaamerate suunas. Mida ta veel siis peegelkaameratele on lisanud- wooah. 
Seega, olen ise 101% rahul ja nii nii õnnelik. 

Ning lõpetuseks paar pilti ,kui me Vuosaari Aurinkolahti rannas lõpuks käisime ja mina oma uue lemmiku proovile panin. 



PS! Pildid on tehtud kaamera oma programmidega, pole neis ühtegi töödelnud. 













/Väike jänespoiss



                                                                                 Muah!









Kommentaare ei ole: