reede, 14. august 2015

Bulgaaria reis 2015 - mälestus eluks. Vol 2.

Здравейте

Kui olime paari päevaga korralikult all promenaadi läbi jalutanud risti-põiki ja hing ihkas kaugemale, kõrgemale, võtsime ükspäev kätte ja suundusime linna- Varna.
Hüppasime taksosse* ja nii võis 25 min sõit alata. Rääkisime taksojuhiga juttu*, naersime, pildistasime, laulsime raadiga kaasa. Uh...vaade oli kõrgemalt sadamale, linnale ja rannaäärele nii ilus, et oleks võinud seal samas maantee ääres laotada tekikese maha ja pidada pikniku. Eh, kyllä ehdin joskus toiste.

(Promenaad)

*Taksost peab seal valima, kunas igaüks pakub erinevat hinda ja kindel on, et kui piisavalt hästi tingida/silmi pilgutada/ nalja teha- saab ka üpris hea hinnaga!

*Taksojuht rääkis meile, kus miski asub- delfinaarium, kardirada, muuseumid, poetänav jne. Küsime ka niisama tema enda kohta ja mis ilm neil on "talv". Heh, pidime end pooleks naerma, kui vastuseks tuli et umbes 10'C on pakane. Tegelt ju arusaadav, kui muidu on +25'C ja rohkemgi igapäevane.

Jõudsime linna ja suundusime katedraali, kus oleks meid juba rämedas rikkumises süüdistatud*, aga jõudsime enne plehku panna. Linnas jalutades saab parema pildi seal elavate inimeste elust-olust, kuigi poetänav ja kaubamajad on ikkagi suunatud turistile. Selliseid väikseid butiike oli terve suur tänav ääristatud ja neid me siis läbi kammisime, nii kuis jõudsime. Kahjuks butiikidest head kaupa ei leidnud, aga leidsime suure 2 korruselise kaltsuka ja sealt sain kohe, mida otsisin.

*Räme rikkumine tegelt ei olnud nii räme, aga ehk siiski, kuna see toimus "jumaliku palge all". Igatahes, sisenesime katedraali ja Tipsu ning Tiia hakkasid kohe pildistama. Ja kui juba oli ehk 1-2 klõpsu tehtud, tuli kassapidaja ja hüüatas- tuu lev, 2 lev ppictureee. Juhmid näod ees ja telefonikaamera ootel seadsime sammud välja ja egas tegelt muud polnudki. Aaa...sendi leidsime maast.

Kaubamaja oli suur-suur, läbi mitme korruse, täis erinevaid poode ja me hüppasime neist läbi ligi 90% . Mida on ikka tohutult palju. Nii umbes 5 h meil seal läks- shoppasime, shoppasime, sõime, jalutasime, taas shoppasime ja siis megasuurde toidupoodi. Okei, Soomes on ka suured poed (KCitymarket, Prisma jne) Aga see oli veel suurem, veel kõrgemate ja pikemate riiulitega. Ja mida kõike sealt ei leidunud*. Mulle väga meeldis.

Peale pikka pikka päeva valisime takso, suundusime poetavaariga koju ja lihtsalt lamasime hetke hotellis. Ja siis hakkas trall uuesti pihta- läksime bassu äärde, õhtusöögile, jalutama ja kokteile limpsima. Noh, nii nagu õigel puhkusel ikka!
Proovisin ka ära väikese kala-spa, mida promenaadil igal nurgal pakuti ja see kestis täpselt 20 min. Hoida jalad vees, kus pisikesed kalakesed nämmivad minu jalanahast- see oli rõve, imelik, surisev, kõdi, mõnus- kõik ühel ajal. Huh. Minu jalgadele ta väga midagi ei teinud, kuna õnneks olen veel "siletald" aga muidu oli väga äge kogemus.
Ja viimane õhtu käisime kõik koos väljas, tegime veel viimase tiiru, veidi filmisin ja käisime söömas-joomas ning tegime midagi, mida paljud polnud vast aastaid teinud. Tips ei kordagi. AUTODROOM! See oli parim! Terve ala oli meile ja me lihtsalt naersime ja puksisime üksteist nii, kuidas jaksasime. Uh...õnneks on kõik filmil!
 Stay tuned!

(Grand Mall)

(Kokteilid, oo kokteilid)

*Ostsin sealt kõigele muule lisaks mingi eriti hea shampoon + palsam + juuksemask komplekti, mis on lihtsalt öeldes PARIM! Teeb juuksed nii pehmeks, siledaks, kohevaks, peseb korralikult ja lihtsalt mõnusaks. Ja seda kestab nii kaua, kuigi potsik on veidi väiksem.

Pilte kahjuks ei viitsinud teha, kahjuukss, aga loodan, et saan nüüd video monteerimisega ka  korralikult tegelema hakata ja juba ootan, et saaks teile seda näidata. Ning endalegi kaunis mälestus. Ja muidugi ka see, et ma olen seda lubanud nii umbes 8le inimesele ja sees väga kriibib- "kaua sa jokutad Merkaaa, ära ole laiskkk..."

Ja see reis oli selles suhtes nii tore, et me kõik proovisime midagi uut ja olime avatud kõigele. Kui oleks teadnud võtta rohkem raha kaasa, oleks saanud kaveel rohkem teha ja olla, aga meile piisas esialgu ka sellest ja olen ikka nii nii rahul. Soovitan 100ga minna, kui võimalik!

сбогом

(Sull-mull bassus)

(Promenaad)

(Maailma parim kana-köögivilja pada)

(Bulgaariast head snäkid kaasa)