teisipäev, 5. mai 2015

Kadunud leidis ka blogitee- olen tagasi!







Jah, ma tean. Ma enam-vähem lootsin/lubasin (ka endale), et ma püüan seda blogi elus hoida ka uuel aastal (2015). 

Ma siis nüüd täidan oma "lubaduse". Parem hilja, kui mitte kunagi- eks?! 

Aga siis, asume asja kallale. Sattusin eelmine kuu ühe väga toreda ja agara neiu blogi lugema ja nüüd olen kergelt öeldes sõltuvuses. Aga samal ajal lugedes ja silmad ahvi-armastust ekraani taga virelemas, olen saanud väga palju inspiratsiooni. Väga palju! 


Ma nüüd ei ürita teha copy-paste oma blogil, kuna nii agar ja aktiivne ma kahjuks ei ole sellel laineharjal. Aga ma üritan siiski lisada rohkem positiivsust, rohkem energiat ja ülevaadet tegevustest. 

Kuna ilmselgelt ei oleks kena hakata piinama kohe 100 meetrise postitusega, lähen kergema vastupanu teed. kirjutan tähtsamad sündmused, et olla asjadega kursis ja lisan hoopis posu pilte. 
Let it begin.


What so Not - Jaguar - et teil maailma igavaim poleks, natsa head musiikki ka ;) 


* Jõulud - supper! Sain omale uue töökaaslase - Acer Aspire V 11 Touch. Aitäh emps ja paps ja Tips. 

* Uus-aasta vastu võtmine - pere ja pere. Käisime ühe pere juurest teise, sõime, mängud, läksime Pärnu kesklinna silla juurde, tagasiteel tegime meeletu lumesõda - üle KOGU Uus-Sauga TÄNAVA. See oli nii hea ja naljakas. 

* Kolisime - Oma terroriseerivatest naabritest kohe teise linna otsa ja oleme nii nii rahul. Olgu, siin oli ka mitu nädalavahetust "peod" ja "mürgeldamine". Õnneks nüüd rahu ja vaikus!! Korteri asukoht on nii ilusas kohas ja korter ise on nii nunnukas. Meil tekkis kohe Madisega "kodus" tunne. Armas. 

* Sain omale elektrilise hambaharja. See on minujaoks elusündmus- nüüd põristab, väristab ja peseb mu hambad korda Oral-B. Ja olen esimesest hetkest olnud mega rahul. Madis ka korrutab, et hambad valgemad. It only makes me happy. 

* Treening - alustasime teed tervisliku "Mina" poole. Tervislikum ja teadlikum toiduvalik ning trenn. Koos Madisega. Mina olen lisaks kodusele kavale ka nüüd hull jõusaali fänn. Eh, ma ei tee seal raskuseid või kava aga ma avastasin jooksmise, ellipse ja ergomeetri. Lemmik. Ja eriti vinge oli jõusaalis käik Tipsuga. Varsti taas!

* Go Pro 3+ Silver- samal ajal kui Madis mind oma "mul on vaja telefoni" jutuga hämas, tegeles tema aga agaralt parima valiku otsimist. Valik ilmselgelt langes kaua mõeldud kaunikesele - Go Pro 3+ Silver. Ma pole ammu sedapsi üllatunud ja see oli nii armas. Me mõtlesime küll, et peaks soetama seoses ühe SUURE REISI uudisega (avaldus tuleb peale reisi), aga et nii uhkelt. Aitäh musi.
 I (L) U!! 

PS! Video on minu FB lehel ja ka minu YT lehelt võib leida. :) 


Hetkel ei tule meelde muid elusündmusi. Oleme teinud muidugi ka muid asju- kino, mu vanemad käisid külas, meie käisime külas, meil käidi veel külas, shoppamas, linnas, jalutamas, Eestis jne jne. 
Üleüldse oleme eluga rahul, püüame olla rohkem positiivsed ja pikenevate päevadega ka tegusamad. 

Armasta end ja teisi. 

PS! Püüan varsti taas kirjutada lähemalt veidi soovidest ja sellega seoses! ;) 

Näkemiin! 



Väike soenguidee, kui su juuksed ei taha püsida kõrval, vaid pigem suus ja silmas. 




Leidsime!!




Kui tuleb isu, siis tuleb teha. Ise tehtud mekib hää. 




Mida võimalik saada 15€ eest Tigerist. Läheb põnevaks.




Pole kõige "maisekam" välimus, aga lõhe on lõhe ja hea oli see igal juhul. Njämm.





Kommentaare ei ole: