laupäev, 9. mai 2015

Cnavas art - uued katsetused.






Hei, mesimopsud. 

Kuna mul aega on ja Madisel täna ka vaba päev, lasin tal tuua veel lisaks 4 canvase põhja Tigerist. Ma nii kibelesin tegema uusi. Tegin ühe ropsuga kohe 2 tükki ja taas üks huvitavam, kui teine. Mulle väga meeldib see mustal põhjal, aga valge ka huvitav. Selline, omamoodi. Igaüks saab mõelda oma mõtte sellele. 


Lisan ka paar pilti, mida kasutasin ja kuidas ma need ringid sain. Kui lasta fantaasial lennata, siis saab kodus olevate vahenditega küll nii palju huvitavat teha. Mul on veel ideaalselt 2 ideed, kuidas teised pildid peaksid välja kukkuma. 

Stay tuned! 




Kasutasin läikepublreid, juba ära pudenenud lille kroonlehti, värve ja liimi 



Pitsiga saab kenad ringid. 





Lõpptulemus.


Anna teada- kas oleksid veel huvitatud sellisest postitusest! 
Aitäh. 

Päikest teie päevadesse. :) 







Kommentaare ei ole: