reede, 8. mai 2015

Canvas art - Ideed from Pinterest.

Hello. 


Kuna ma ükspäev pooljuhuslikult mõttevälgatusena Tigerisse tormasin ja hakkasin asju korvi laduma, leidsid tee minuga kaasa ka 2 canvas põhja. Üks must, teine valge. 
Lisaks ka pakk väga värvilisi värve. (Vaata siit)
Ja seda kõike ikka selleks, et meisterdada ja valgetele seintele mingit särtsu lisada. Pealegi, meisterdamine pidi olema teraapia. 

Nüüd olengi kolanud Pinterestis ja otsinud, mida siis õige võiks kokku meisterdada. Muidugi saab kasutada ka oma ideid , aga kuna mu ideed on sellised poolikud ning olen suht kannatamatu, on mul lihtsam vaadata asi ette puust ja punaselt. 
Seal on nii palju armsaid, lahedaid ja värvilisi ideid, mida tahaks teha, kui oleks ka nii osav. 
Õnneks leidsin ka paar kergemat, kuid siiski vinget ja nokitsemist on parasjagu:


Nii ilusad värvid ja lisaks veel sädelus. Selline lihtne, samas särav ja annab toale nii palju juurde.





Väga lihtne, samas omapärane ja kindlasti pilku püüdev. 



Vot see on üks mu lemmikuid. Kui vaid oskaks ka nõnda värvidega mängida...




Ja see on teine lemmik. Oksa joonistamine ei tohiks olla eriline kunst ja pudelipõhja kasutamine on nii kaval nipp. Muidugi, miks mitte! Ja värve võib ju veel kasutada. Mida kirjum, seda lahedam. 




Kui sul on nööpe, mida sa ei kasuta või tahad lihtsalt omapärast teost, siis see küll on üks neist. Nii vahva ja annab paraja portsu mängimist. 


Need on minu hetke lemmikud. Ja neid oleks ka väga kift kinkida ükskõik mis tähtpäevaks. Idee sain Madise õe meisterdusest ja kindlasti väga lahe on teha seda just koos lastega. Väga armas, praktiline ja lõppude lõpuks "Ise tehtud on alati hästi tehtud!" 


Olge rõõmsad! 

Edit: Ma lisan ka hiljem siis pildi, millega ma ise hakkama sain. :) 







Kommentaare ei ole: