laupäev, 13. detsember 2014

Halleluuja- kookosrasv!

Kolmapäeva varahommikul (kell 4.45 kui ma tavaliseltki ärkan) tundsin, et midagi on valesti. Olin maganud M Õ L E M A D kõrvad lukku. Hmm...okei. Vahest harva läheb üks kõrv lukku, nii on küll juhtunud, aga et mõlemad? See oli natukene nagu ohumärk.
Midagi muud ma ei osanud teha, kui et kõrvad puhastada ja eluga edasi minna. Tööle peab ikka jõudma, mis sest et ühtegi heli ei kuule ja ümbrus tundub kummist.

Neljapäeva oli sama jama, aga siis andis ka väike valuke endast tunda. Taaskord puhastasin, tegin peale tööd kõrvaküünalt ( väga huvitav protseduur, põhimõtteliselt otseses mõttes pikk toru põleb sul kõrvas) ja kõik oli justkui ok peale seda :)






Ja nüüd reedel. Kõrv lukku ei läinud, kõik oli okei, aga peale kella 14.00 oli valu rohkem. Ja püsivalt kohati. Ja üldse tundsin end väsinult, silmad jooksid vett, olin kurnatud.
Läksin koju ja oli nagu kuskilt meelde jäänud, et kookosrasv on reaalselt 101 erineva probleemi vastu. Googeldades leidsingi, et võib julgelt panna paar tilka kõrva 2x päevas. Peaks siis ravima ja võtma valu ära.




Tänu Madise emale hakkasin suvest kummaradama seda imeravimit, mida olen kasutanud päevitades, kreemide asemel, huultele, juustele (mulle kahjuks ei sobi), pannud tee/kohvi sisse. Nüüd seisab potsik vannitoas, et sellega igapäevaselt meiki eemaldada ja see on J U M A L I K . See võtab ükskõik kui tugeva ripsmedušši maha ja teeb ripsmed üli pikaks-tugevaks-tumedaks. Samuti kulmud!! Seega- mul on nüüd veidi kulmu!

Igatahes, panin vatipulgaga veidi rasva kõrva (see sulab keha soojusega ise vedelaks), vatitupsu kõrva. Panin väikse ampsu keele alla sulama, ning pool teelusikat koos ingveriga piparmünditee sisse. Ja käsi südamel - valu kadus vähem kui T U NN I G A.
Ma läksin küll üli suure väsimusega magama juba kell 18.07 , aga jõudsin väe jõuga panna veel enne veidi rasva kõrva, kuna lisaks sellele ka magamine ravib ja nüüd tunnen end suurepäraselt.
Valu, te küsite? Mis valu?!

Seega. soovitan kookosrasva varuda ka enda kappi või miks mitte kingitusena kellelegi kinkida, kellest hoolid? Lisaks ise kirjutad juurde, mida sellega saab teha ja kuidas kasutada. Ja kuna see on nii mõnusa lõhnaga, see tõesti on abiks ja seda on nii kerge kasutada/peale kanda/ annustada.

Muidugi tegi mind täna hommikul rõõmasaks peale üli supper mõnusa olemise ka see, et taas mu silmad näevad lund! Jeee.

Tsauu.
Olge soojas!!

Merka.





Kommentaare ei ole: