reede, 8. mai 2015

My own canvas art - esimesed katsetused.



Eelmisest postitusest võib lugeda, et ostsin omale Tigerist 2 canvast - musta ja valge ning lisaks ka palju kevadisi värve. Ja eile õhtul otsisin mõtteid ning ideid Pinterest lehelt, mida lahedat võiks siis teha. 

Kuna tõbi mind murdis ja tööle ma ei pääse, siis on just see minu tänase päeva üks tegevusi. Ma tegelikult väga armastan meisterdamist, aga kahjuks on suureks teguriks ajanappus ning ka kärsitus on kerge tulema. Kui mul midagi välja ei tule, olen väga pettunud ja jätangi asja mingiks asjaks pooleli. Õnneks võtsin end kokku,kui nii saab öelda hetkel, ning sain taas käed värviliseks teha ja möllata. Mulle väga meeldis ja tahaks tegelt veel neid teha. Täiega!!

Aga lisan oma protsessist paar pilti ning ka lõpptulemuse. 
Pilte vaadates märkate kindlasti vahendeid, mida tegelt ei saanudki kasutada- valge teip (ei kinnitunud) ja kõrs (värv oli liiga paks). 
Aga tegemise käigus leidsin uusi vahendeid ja ideid. 

Stay tuned! 



Nii ilusad värvid. 














Ilusat päeva teile :) 


Kommentaare ei ole: