esmaspäev, 6. juuli 2015

Soo....what's up in my life?

Heips.

Olen olnud kadunud, jah ma tean, endalgi vähe kriibib, aga seda mitmel põhjusel. Nimelt on olnud kevade lõpp ja suve algus suht crazy. Edasigi läheb täiega hooga!
Perekonnas oli suur kaotus, tegin Tipsule (loodetavasti) super kingituse, reis ja suvepuhkus (kohe kohe käes) ning muidu igapäevase asjaajamised ning kokkusaamised, jne jne. 





Aga asume jutule:

Tipsul oli tulemas 15-nes sünnipäev ja ma kaua mõtlesin, mida võiksime meie Madisega talle kinkida. 15 on ju juubel, selline tiineka lõpu spurt täie hooga käib ja no, Tips on minust küll nii erinev- just nagu stiil ja soovid, et on tükk tegemist mõelda, mida pisike sooviks. Muidu oleme nagu 2 tilka vett. Hehh. Me avastasime, et me oskame üksteise mõtteid lugeda- see aga pikemalt Bulgaaria postis. Lauseid või nö "kaja" me teeme juba ammu, see ajab alati naerma :D
Igatahes, kuna mõtteid oli palju ja samas nii vähe, jäid kõik asjad viimasele minutule ja lõpuks ei saanudki ma loodetud asja. Õnneks tuli midagi 100x paremat - tekkis võimalus võtta ta reisile* kaasa! Tegin kõned, uurisime ja puurisime, ootasime oma nädala ja lõpuks oli ta pilet käes. Juhuu. 
Ja kui me lõpuks, lõpuks, lõpuks Madisega talle Skype vahendusel asja avalikustasime, oli tal just selline nägu :



(sry, Tips, pidin panema- hindamatu) 

Jah, ta hakkas õnnest nutma. Ma ise olin ka ikka väga excited ("nagu näha pildil"), kuna siiski ESIMENE reis ja ma sain minna sinna 2 parima inimesega + veel 6 väga kifti inimest. 

*Ma ei tahaks siia kokku Bulgaaria reisi postitust teha. seega see jääb veidi ootele (vb kohe peale seda?) aga see ei jää tulemata, AUSALT.  (psh, nüüd ma ju pean selle kirjutama, blogi-lubadus  :D )


Peale reisi hüppasime tagasi töölainele ja nüüd kohe kohe saab PUHKUSELE!!! Ugh, kuidas ma seda vajan! Me mõlemad. Ma muidugi loodan, et ilm võtab end kokku ja annab meile ka midagi oma päikese-kapist. Mu Bulgaaria päevitus hakkab juba haihtuma ja me no like. Ning sooja ilmaga on palju palju mõnusam- rannas kokteile libistada (yap, see on nüüd minu thing :D ), päevitada, mängida võrk- või korvpalli, chillida ja hängida (neil on vahe küll). Igatahes, isegi kui ei ole nüüd + 28'C, eks ma saan ikka hakkama, arvestades, et mul on reedel kohe hambaarst, ei saa ju minna hullemaks :D





Õnneks on olnud ilmad kuni tänase poole päevani mõnusad (Pärnus peakski olema soojem?). Just eile käsime Jaku ja Matuga rannas, päikest oli täpselt nii, et me umbes arvestasime millal nüüd saab pluusi maha visata ja nõnda me "tillerdasime"- pluus maha, pluus selga, pluus maha- a ei ups, pluus selga. Lõbus oli ikkagi- mängisime kaarte, nägime sukkades meest (see oli niii naljakas, sry) , ründavad kajakad, Jaku tõi nii häid maasikaid (aitääh) ja ma sõin terve paki kummikomme (see ei ole tore koht...).


(ilmselgelt on pilves, meil pluusid seljas...)



Ja kui keegi veel ei ole näinud mu enda, väheke vildakalt monteeritud videot, kui me käisime sõpradega Linnanmäel või tahaks uuesti vaadata, siis palun väga - LINNANMÄKI 2015
See oli ka tore päev, külm, aga siiski tore. Ma käisin nii paljudes kohtades. Õnneks meil on Henry, kes viitsib ja tahab käija, muidu ma oleks vast üksi kiljunud, nagu maniac. Kellegagi koos ikka parem, ei vaadata nii viltu, kuigi ma vist karjusin rohkem, kui 97% seal olevatest inimestest :D
Igatahes...


(Poisid kupli all)



Kuna ma tahaks TÄIEGA kirjutada Bulgaariast ja kõigest, mida mina seal nägin, kogesin, tundsin ja mida tõin kaasa, siis ma asun asja kallale ja lõpetan selle siin ära. Aga seniks teile lugemist mu õe Kärolini BLOGIST, kus saab lugeda Bulgaaria reisist läbi tema silmade. 

Chilläks, piipol. 

Kommentaare ei ole: