laupäev, 7. aprill 2012

Oh sa mu PÜHAD!

No hei!

Alustaks siis sellest, et ilm on totaalselt ära keeranud. No, camoon, lumi?lörts?vihm? BIG NO NO NO.
Meil peaks paistma PÄIKE, juukseid sasima SOE ja KERGE tuul. Oh jah, aga küll tuleb ka see aeg. Loodame, et varsti-varsti.

Kuna olen siis nüüd tööl ja korralikud 2,5 nädalat tööl käinud, sain ka palka. Soovitust rohkem ja no, mina kui õnnelik hästi tasustatu tööline tormasin neljap. kohe poodi kalli Matuga.

Ostime kohe kõik asjad, MIDA oli tõesti minul/Matul vaja ning natukene ka peale.

Ning hea ja soodsa leiu leidsin Ideaal Kosmeetikast. 8€ maksev Guess Seductive "I´m Yours" ihupiim. Minu jaoks üli lahe leid(praegu ka netis nii odavalt). Lisan ka kindlasti pildid:
Ja täna sai firma Seppälä veidi rikkamaks, kui ostsin sealt Wet n Wild Wild Shine Caribbean Frost küünelaki + Wild MILD Black Cat küünelaki :
(Caribbean Frost lakk jääb täiega kift!)



Ja kuna ma ka ikka loen suure huviga mõningaid bloogse(minu UUS sõna), siis märkasin ühel neiul peas, ümber krunni, lipsuga patsikummi ning tuli endalgi tahtmine sellist kifti aksesuaari omada(ma ju suur krunni ja hobusesaba kandja, miks mitte?) Poest ma eriti ei viitsinud vaadata ja egas ei ole nagu silma ka jäänud, aga siis tuli välja,et mu õde oli sellise ise teinud(jah, pean tõdema, kikilipsu küll, kuid see sobib ikkagi ideaalselt). Tegime diili ja nüüd on minulgi selline ilutsemas krunni/hobusesaba. Ning ta lubas mõningad veel teha. Jeej.
Muide, just hetk tagasi valmistasin endale 3-min-võiku. See on üli lihtne, tervislik ja loomulikult maitsev.
Vaja läheb:
* Rukkileib (2tk)
* Eesti Taluvõi
* Värske salat (jääsalat, kress-salat jne.)
* Tomat
* Eesti kurk
* Majonees
* Mingit lihatoodet (sink, pihv, vorst jne.)
* Sool/pipar

Võtad taldiku ja asetad 1 leivapoole taldikule, määrid kerge kihi taluvõid, lisad värske salati lehed, tomati ja kurgi viilud, maitsestad soola/pipraga, lisad lihatoote ja majoneesi ning katad võileiva teise leivapoolikuga. JA SIIS LASE HEA MAITSTA!

Muidugi võid kasutada ka juustu, hapukurki, praemuna, keedumuna ja palju muid tooraineid. Mina kätt ette ei pane, kuid siit lihtsalt teile kerge, kiire ja tervislik võiku recipe.


Ja muud pole midagi, kui ma ARMASTAN MADIST vägaväga ja kõik on üli tore-armas-nunnu. :)

OOTAN TAAS PÄIKEST JA SOOJA!

Ciao!

Kommentaare ei ole: