kolmapäev, 18. aprill 2012

Päike, vihm ja muud asjatoimetused.

Heihei.

Nii. Aega on läinud tsipa tsipa mu viimasest postitsest mööda ja no, nüüd ma siin siis uuesti olen.
Laupäeval ostsin endale SAMSUNG GALAXY TAP.i ja olen ülimalt rahul endiselt. Siin on nii palju avastada ja möllata. Just enne, paar min. tagasi õppisin uue asja ära. Kindlasti küsite, et miks ma ise uurin ja ei loe juhendist vms. VASTUS: juhend oli nagu elulühike ja mõtetu+mulle meeldib ise uurida ja puurida.
Üks üli suur PLUSS on see, et siin saab eha panoraam pilti ning palju muud, aga just see on see miski, mis mind üllatas ja rõõmustas. Muide, ma pole kunagi ise mitte ühtegi teinud ja nüüd on see minu lemmik ajaviide.
Pühapäeval käisime maal. Tegime tööd ja chillisime niisama. Nautisime päikest ja käisime isegi kalal, mis oli aga eriti fail. Esiteks- Madis ei saanud spinningut lahti. Teiseks-meil jäi nagu õnk lootusetult kinni. Lõpuks kutsus Tips isa appi ja ta tõmbas selle välja, kuid konksul tuli märg haud.


Ja täna tegime Madisega veidi tema hoovis korrastus/haljastus töid. Koristasime oksi + palju muud. Ilm on ju nii ilus, miks mitte. Kõik päikeselised ilmad peaks vähegi väljas veetma.

Panoraampilti mina siia ei oska lisada, sest see ei jääks õigesti. Kuid pildi lepatriinust, kes täna päikese käes peesitas, võin sheerida. Enjoy:





Ja muide, olen näinud juba väga palju värvilisi liblikad- tuleb vist värviline suvi! Loodame küll.


Ja polegi muud lisada, kuid et, kui keegi ikka jälgib blogi, siis ma võin siia või FB aegajalt igapäevastest toimetustest pilte lisada. Hoidke silmad lahti!


Ciao!

Kommentaare ei ole: