kolmapäev, 28. märts 2012

28//03//12 - HELLO!



Hei.

Ma mainin kohe ära, et ma ei viitsi hakata igat postitust mille ma siia kirja panen(nädala-kahe tagant) alustada- "Oii oii, jälle nii palju möödas!" Lihtsalt, teile teadmiseks.

Nii. Juhtunud on PALJU ja seega on siia kirjutada PALJU, kuid ma lubasin Matule, et ma teen kiirelt ja lühidalt- taas teile teadmiseks. (naer)

Õues on tunda kevadet ja SEE MEELDIB MULLE! Kevad peale lumist, jääkülma, tuulist ja pimedat talve on lihtsalt vaimustav. Kuuled,et linnud laulavad terve päeva, valge päevast aega on pikemalt ja + kraade on iga päev rohkem, mille tulemusena saab kanda õhemaid riideid.

Igatahes, SUUR UUDIS(minu jaoks) oleks siis see, et ma ei ole enam töötu vaid täitsa täiskohaga, 8h päevas, 5 päeva nädalas kuni 13, juulini tööl. Rapalas. Landi tehases.
Jah, teie kes te loete, arvate kindlasti- hahahaha, Merka ja sellises kohas. Aga pean tõdema, et see on parim koht kus töötada. AUSALT! Tööd ei pea koju võtma, ei pea seal mingit ajude ragistamist tegema, kõik on tore ja sõbralik. Väga vaba ja lahe õhkkond. Hetkel siis paigaldan/kleebin kala lantidele silmi. Ja mulle meeldib!


Pilte pole palju teinud-pole lihtsalt jõudnud, kuid kindlasti soojemate ilmade tulekul tahaksin palju klõpsama hakata.

Aga rohkemat hetkel polegi.

Aaa, see ka , et sellel laupäeval 31.03 lähen Magdalena Gildi majja, suurde saali, TÄIKALE.
Seda ootan täiega!


Ilusaid mõtteid ja olge rõõmsad- olete ka ilusamad. :)

Kommentaare ei ole: