teisipäev, 24. aprill 2012

Kodune

 Tere.

Jah, olen kodune, sest haigus murdis ikka täitsa maha. Murugi ei näinud enam. Aga see selleks.

Kodus haige ja teki all soojas olla ei ole just minu KÕIGE lemmikum tegevus. Kuid kui sul on selline supper toetav ja eriline elukaaslane/musirull nagu minul minu Matu --->
ja parimad ema/isa ja õde, kes ikka on toeks ja teevad nalja, et kiiremini paraneksin - siis ei oskagi muud tahta, kui et loota kiiret paranemist. Just, just! Ja kiirelt ma olen paranenud. Tänu ka muidugi arsti kirjutatud rohule, mida siis iga päev nii hommikul kui ka õhtal manustan. Maitse ei ole kiita(ma nimelt närin tablette muideks, lihtsalt EI SUUDA neelata) kuid kiire hambapesuga saab kõik taas korda.

Ja ma olen taaskord tõsiselt pahane vanade inimeste peale, kes arvavad, et nemad omavad bussi ja istekohti. Nimelt eile, kui ma juba väsitasin end bussi peale haigelt joostes(mida ma ei oleks tohtinud teha, aga maha ka ju nagu ei saa jääda) otsustas üks "daam" kui nii võiks isegi jutumärkides kirjutada, et tema ei lase mind minu peatuses maha, vaid jahib minu istekohta, et ikka saaks ÜKSI istuma ja mind tõugelda. Ja kuna ma jõudsin ukseni viimasel hetkel ja kuigi ma vajutasin STOP nuppu oma 5 korda, pidin sõitma pea norus edasi järgmisesse peatusesse. Noh, ei ütleks et juhtunud nüüd nii kohutav või horror oleks olnud, kuid siiski?! Oeh, ma olin siis nii nördinud ja vihane, sest mina kui neitsi (loe: väga etteplaneeriv inimene teatud asjades) pidin oma plaane muutma - haigena. Tänu sellele, et mu teekond arstile pikenes ja ma olin emotsionaalselt kurnatud(taas) tõusis palavik (taas).  Kuid mis sellest siis enam, oli mis oli.

Igatahes- kodus on olla tore, kui oled juba veidi paranenud ja tunned energiat kehas voolamas, üksi ja saad päevad läbi vaadata FoxLife ja teha seda, mida hing ihkab EHK- koristada, küüsi lakkida, juukseid uude lemmikkrunni sättida, pliiti kütta ja süüa veidi ka. Samuti ka palju pikutada.

Egas mul midagi muud polegi, kui et hoidke ikka oma tervist, sest see on oluline ja olge mõnnad potšikud edasi!
Ciao!
Ning et ma liiga kuivaks seda postitust ei jätaks, sheeriksin taas teiega paar pilti(lisan ka vanad pildid suvest, meenutamaks- mis meid varsti varsti ees ootab lisaks soojale päikesele ja päevitamisele- midagi väga maitsvat ja tervislikku) :

 (Väike küünelaki valik- olen uhke!!)

1 kommentaar:

kärolin ütles ...

Saa siis terveks [: