neljapäev, 2. september 2010

Regular

Tsaw


Mul totaalne kirjutamise tuju. Wierd or what?? Oo.


Enyhow- mul on olnud viimastel päevadel mingi imelik "Tere-olen-suvelõpu-masendus" peal. -.- Nagu mul oleks seda vaja?? Mul on niiiigi probleeme- mitte palju- aga teistel on. Ja kui keegi räägib seda mulle, siis olen mina ju sellest teadlik ja siis tahaks aidata. Aga ma ei oska enam :/

Jube väsimus on ka viimaste päevade jooksul. Täna ma lihtsalt lebotasin, magasin 12ni, koristasin, pesus käisin, koristasin ja jamasin oma kalli arvutiga TERVE päeva ja siis tegin paar pilti. Nüüd ma jälle pikutan, räägin Taaviga ELUST ja Mariaga ELUST. Kiusan Mariat ^^ Hihi- sõuu cool"

Ma avastasin hea laulja - Ellie Goulding. 2 hetke lemmikut on The Writer ja Light (Eyes Dubstep Remix) on hea laul, kui oled skater v teed sporti. Ning see esimene on hea siis, kui meenutad enda ELU.

Ma just rääkisin Taaviga ja ta pani elu parima lause maha:
Taavi says:
küpsetatud seanoku - merka eriroog :D Ärge küsige, miks ta seda ütles. Ta imelik meil veidi, väikesed hood kivad peal Oo Like, say whaat?? :D Ma naersin ennast kooma pm.

Ja Armin saatis enda tehtu muusikapala- sitaks hea(Y) (Y) (Y) Kui tal see lõpuni valmis saab, siis ma sheerin seda ka siin ^^


Tsaww
love ya, huns.
xoxo

Kommentaare ei ole: