esmaspäev, 13. september 2010

Mania

Tsaw noored hõimalased.

Ma ei tea miks ma nii kirjutasin, seega DO NOOT ASK. Ma käisin vahepeal maal & sealt ma sain nagu täiega nunnu sinepi topsi. Täiega vana & no annab olla nii nunnu väike lusikas?? Annab küll.


Siis käisime metsas & ma olin niiimoodi riides. Ning see oli kusjuures mugav. OLI KÜLL :D

Siis pm ma võiksin teile näidata om põhi varustust, millega ma võitlen nohu vastu. Ning peavalu ning köha. -.- See pildil pole tegelt midagi, aga kui nagu seda aloet ninna piserdada ning veel kreemi ka takka-pihta peale määrida siis noh- mina NUTSIN & NAERSIN segamini :D


Ning lihtsalt mingi random pilt. Minu CANON 10D, millest ma võiksin rohkem sotti saada. Ei no ausalt-.- Ta lihtsalt EI TEE pilti vahest -.- CAMOOOON.


Aga jah. Ei no eriti PÕNEV mul POLE. Päev otsa Buduaaris või siis pikutasin. Tegin pilte, sõin ja nuuskasin ning AEVASTASIN -.- (A) :)


Seega, take care!


xoxo

Kommentaare ei ole: