pühapäev, 12. september 2010

ill


Heya-huu

Kõik on haiged. Ei no, ausalt. Me olime eile korteris, kus oli 10+ inimest & nendest 3 olid terved ^O) Seega- on mingi haiguslaine. Ning me KÕIK peaks jooma TEED või KOHVI või KAKAOD, aga ei. Meie joome viina või siidrit või rummi. Ha-ha. NOOT nice, actually :/

Ma vaatasin üks õhtu->öö 2 filmi. Dirty Dancing & Step Up 3D. Ma reaalselt nakatusin tantsimisega. Ma lihtsalt järgmine õhtu tantsisin Regiina/Meliina juures ennast segaseks. WIERD.

Eile- me olime nii osavad. Me tegime hullud plaanid, et lähme võtame minu juurest asjad, teeme ennast korda & lähme kluppi. Niii. Kõik läks hästi KUNI..... KUNI me ei saanud dokita kluppi. Ok, nad peavad kontrollima, aga nagu (A) ma saan kohekohe 18 & no, okei, Mel. näeb noor välja aga noh -.-Still. & me nagu proovisime Barvose & Mirri. None -.-

Pärast läksin Tiiu-Taavi poole ööseks, vaatasime " Hot Tub Time Machine " .
Ei no, pääris normaalne peaks mainima. Siis niisama sõime võikusi & need olid tegelt täiega head. Njämm ^^


Aga jah. Ma olen täna aevastanud ka rohkem, kui ma nt 1 nädala jooksul oleksin võimeline. -.- Nagu, mulle meeldib aevastada,aga siis kui mu KURK ON TERVE. Seega, not nice.

Ma varsti avaldan VB ka ehk sünnipäevaliste nimekirja ;)

Ma nüüd eemale. Take care ja jooge teed ^^


xoxo

(pilte lisan hiljem)

3 kommentaari:

Maria ütles ...

kõik on haiged jah jeeeeeeeeeee

Anonüümne ütles ...

Et sa teaks ,siis ma ikka loen su blogi..:)

Merilin ütles ...

Maria: on jaa -.- Mu issi jäi ka minu pärast :(

Anonüümne: naiss ;)