kolmapäev, 8. september 2010

it´s picture time.

Mul on NELI väga erinevat pilti, kuid ma seletaks kõigile midagi juurde, if i may.

nO, need peaksid olema ühed neist MUFFINITEST, mida ma tegin & millest ma vist eemises postis rääkisin. Pilt ei ole vb küll kõige parem & ülihää, aga saate üldpildi.^^



Mulle lihtsalt on alati see aken & see ribikardin meeldinud. Tuli tuju & viltune pilt. (Y)


Tänase päeva seisuga on meie maja selline. Õnneks alustasid vanemad maja renoveerimist & kuigi me saame see aasta panna vaid reikad, soojustuse & tuuletõkke plaadid, saame me järgmine aasta ehk peale panna talad ning maja ära värvida. SAAME ILUSA MAJA. ^^ Sõu happy. Isegi sellisena on maja ilusam, kui sellise ROOSANA nagu ta enne meil seisi :/ Et siis, loodame parimat ;)


Ning finali, meie tool, meie maja nr ning mu isa igapäevased vajalikud tööriistad. Lihtsalt mingi lambikas pilt. Täiesti lampi. LAMPI. Wierd. ... Kuid ma ei tea, mulle nagu meeldib. Midagi, mida mina pildistaks. Minu stiili ;)


Take care.

PS! ÕUES ON MINGI IMELIK VIIRUS LEVIMAS, SEEGA JOOGE TEED, SÖÖGE KÜÜSLAUKU NING KANDKE SALLI. VÕI MAGAGE ^^

xoxo

Kommentaare ei ole: