neljapäev, 2. september 2010

In colors.


Tere!
Jason Derulo - Ridin SOLO
Ma pole siia kirjutanud üsna pikalt, aga mul oli lihtsalt elu parim suvi, mida ma pidin elama täiel rinnal ja võtma sellest igat kui viimast sekundit, et olla inimestega, kellega on see suvi täiuslik olnud.


Seda ka et- Teie, kes mu blogi loevad, võiksite tegelikult nagu jätta väikese kommentaari sissekande alla. Ma oleksin õnnelik. (A) :)

Eelmises postituses ma panin suht segast vms ja ärge pange tähele, kui mul tulevad sellised hood peale. See on minu puhul täielikult paratamatu. :/ Mul endal ka häbi seepärast ;(
Enyhow - mis ma siis kokkuvõtvalt tegelikult teinud olen?! ----

No põhimõtteliselt, hakkab kogu selle suvega päevitatud C-vitamini kaduma nahalt, mis on kurb. Ning ilma on muutunud kurjaks(loe:külmaks), mis EI OLE tore. Sest kus me siis chillime, vessaritame ja naerame üksteise üle?? See on olnud juba viimane nädal suureks probleemiks, sest no camoon- Eestlaste jaoks võis lõppeda suvi, kuid meil tuleb sügis ja meie jääme üksteistele ju alati. ;)Kui aus olla, siis olen ma õnnelik kõige selle üle, mis on juhtunud. Õnnelik inimeste üle, kes on minu elu sattunud. Ssest tegelikult kui seda suve meenutada on minul meeles vaid hea. Ja see on HEA. :)
Maria sai ka lõpuks 18 ja nüüd varsti varsti on kord minukäes. ^_^ Ning ma peangi Siimuga koos aga no sorry, mul ei mahu 40 inimest mitte kuidagi. :(
Ma kutsun 20+veel mõned. Ja kuna minu sõbrad on ka Siimu sõbrad, siis on asi pm lahendatud külaliste poolelt. Siim toob väiksed joogid, mina teen söögid ja loodetavasti keegi sebib vessari. (Meliina? (a) )
Ma mõtlesin enne kirjutamist, et ma kirjutan teile midagi elulist/filosoofilist, kuid ma ei tea. Vb vaid seda et- võtke elult, mis võtta annab ikka täiega. Pakkuge abi inimestele, olge nende jaoks olemas, hoolige üksteistest ja lõbutsege. Nähke elu kui tivolit ja teid ennast seal kui inimest, kes rõõmust kisab/karjub/naerab. Te ei pea tegema elu raskeks, seda teevad teised. Teie laske olla endal kui ka teistel õnnelikud, andestage ja paluge andeks. Olge lihtsalt olemas.
Mina olen üritanud seda kõike ja see kõik, mille mina teistelt tagasi/vastu sain või tegin endale/teistele oli imeline. Lihtsalt pead olema julge ja proovima.
Nii, peale sellist filosoofilist laengut, on mul endal juba imelik. xD

Ja pealegi- ma sain endale enda Blueberry. Seega- ÕNNELIK!(L) Ja sain läpakakoti, seega (Y)



Ma ei oska blogi pidada, nagu absoluutselt -.-


xoxo

2 kommentaari:

Helina ütles ...

mineeee, milline blueberry? Ma tahan blackberryt.
Peab tõepoolest tunnistama, et suvi on olnud meeletu:)

Siim :) ütles ...

Suvi oli tänu sinule lihtsalt super :), hea, et me just enne suve tuttavaks saime, muidu poleks see olnud pooltki nii vinge. Sellel kogemusel on mu südame jaoks alati koht olemas. Ootan väga sinu sünnipäeva, kallis Merka :). Eks ikka enda oma kh pisut :D.