neljapäev, 11. detsember 2014

Merka ootab jõule!

Nagu pealkirigi ütleb, siis ma hullun. Las ma seletan vähe- sel aastal on Detsember olenemata mustale asfaltile ja tugevatele tuultele mul eriti tugevalt jõulude tunde sisse surunud.
Ning ka V Ä G A suure tahte teha kingitusi. Ja ausalt öeldes mitte vähe (Madis poisile see ei meeldi, i know). Aga ma pole nii väga hullult ka nüüd kulutanud või priisanud.
Ma üritan järgida inimeste soove ja teha praktilisi ning ka magusaid kinke- väga heade soovide najal. Ja see on ju mu meelest vaid hea, vai mis? :) Ja mul on ka enamus pakitud. Uh uh huuu.

(Vaid mõned kingid..)

Ja soovitan googeldada, kui tahate :
a) Naljakaid jõulusalme
b) Huvitavate kaartide disaine/ideid
c) Näha erinevat jõulustuffi

See lõik on Madispoisile (ma räägin temaga ikka näost-näkku ka, aga äkki internetist loetu jõuab rohkem ajju): 
Ma ei taha nagu taaskord midagi öelda, aga Madis - ära võitle vastu minu otsusele sulle kinki teha! Ja sa võiks ikkagi konkreetselt anda ideid, mitte mingi a' la - "ma ei taha midagi" või "mul pole tarvis midagi" või "mul on kõik olemas". Daaa, kõik teavad, et sul on jah idealnõi-greisi naine ja kena peps, aga no c'moon. M I D A GI GI??!!


Ja miks ma veel hullun, on see, et ma jumaldan jõulu-shopinguid. Juba praegu on näha inimesi pakkepaberitega ja kingituskottidega. So fun. Eriti meeldib mulle 22.12 kuni 24.12 kuna siis on ikka mega. Inimesed tuuseldavad veel viimaseid tunde poodides, otsivad lootuses leida midagigi. Ahh...ega mul tuleb sama retk. Ja Madismusi- SUL KA !! Muhaha .......Tips - sul ka!
Me jõuame eesti 23.12 õhtul ja ega siis enam vast poodi ei trügi.
Magame end, niipalju kui kannatab, välja ja siis shoppama ja pakkima. Uuhh....ootuses juba!


(niipalju olen endale shopanud. 
Uus SUUR kott ja uus soe müts. :) )





(Käsime Madisega burgerit nosimas nv)





Ja kui muude päeva uudiseid rääkida, siis sorry vaan, aga nagu ei olegi midagi rääkida. Eile venis õhtu pikaks, kuna me vaatasime taas Roman Atwoodi ja tema vloge.

Ühest ideest ma võin rääkida - ma teen viktoriini jõulude aal kodus. Ma nii ootan! Ma tean, et ma ise osaleda ei saa, aga mulle meeldib korraldada ja teha selliseid asju. Põnev.


Tsau.
xoxo









Kommentaare ei ole: