esmaspäev, 26. detsember 2011

Häid jõule & ilusat uut aastat!






Ho ho ho.

Jõululaupäev on nüüd küll kahjuks möödanik, kuid jõulu hõngu on endiselt õhus hõljumas.

Nüüd tulemas hoopis suurem pidustus - hakkab jõudma kätte 2012. Aasta mida karta või armastada?
Igatahes tuleb uus aasta vastu võta suure paugu ja mölluga. Pere ja sõprade seltsis!

Mina isiklikult ei arva veinidest ja šhampustest mitte midagi erilist, kui et ma võin neid kinkida ja mekkida sünnipäevadel/jõuludel.
Kuid Madise õde Triin ostis jõuludeks Martini Asti ja no au ning kiitus- see on see 1 ja ainuke, mida ma võiksin juua rohkem kui 1 lonks! See on nii värske, magus ja bubbling. Lihtsalt lemmik.

Jõulud veetsime Madisega tänavu kahel pool Pärnut. Esmalt Madise pool ja siis siblisime minu juurde.
Kinke saime, süüa saime ja rohkelt rõõmsat jõuluhõngu!
Sain siis tegelikult paljud kingid ette nii vanematelt kui Matult-kallikeselt.
Kuid jõulupukki pidas mind väikeste meentega ikkagi meeles, mida luuletustega lunastasin. ^^

Madise perelt sain siis kinkekaardi Estonia termidesse, väga laheda pildiraami (oma 5.le pildile) Trefin Seashells kommikarbi ning palju rõõmu südamesse.
Empsi ja issi ning tipsu käest sain nagu eelpool mainitult palju asju ka enne jõule, kuid jõulupuu alt suuremat sorti laeka, suure sudamekujulise padja( Tips ise tegi!!), teesõela(ammu tahtsin!).

Ning Matu ise kallas mu lihtsalt kinkidega üle. Ta on ikka nii nummi mul vahest! ^^
Sain soovitud raamatu -
Villu Parvet "SEKS, VEIN & KUTSIKAD"
Lõhnaõli, ripsmedušši, imeilusa sõrmuse(see juba siis paar nädalat tagasi), nahktagi ning palju hääd veel pealekauba! ^^

See aasta tõime ka Madise perele kuuse Vändra metsast, Pärnumaalt. Ja Getri isegi ei kartnud veidigi. Oli nagu vana kala, ehtis ja niisama kisas ringi. Nii tore kui lapsel on tore ^^

Üldse olid tänased jõulud kuidagi omamoodi erilised ja rahulikud. Nii armsad ja õnnelikud, olgugi et puudus lumi ning surnuaias ei käinud. Siiski oli tore ja sai palju naerda!

Getri tegi ka vanaema, emme ja onu Matuga piparkooke ja mina siis filmisin, pildistasin ning ladusin neid pannile.
Mida kõike laps 1 päevaga ära ei õpi. Kinkidega on ka juba harjunud ning laseb ringi nagu vana kala.


Kõike ilusat jätkuvaks aastaks ja et aasta 2012 tuleks veel ilusam, parem ja südamlikum!!!


Kommentaare ei ole: