esmaspäev, 5. detsember 2011

Asjad saavad aetud ja Merka poodlema!

Heippa!

Teate.
Laenutasime Matuga selle soome keele õpiku, kust muidugi CD virutatud, kuid õppida annab ja no mis parata- ma saan aru tekstist ja asjadest, kui olen paar võõramat sõna üle vaadanud. Muu tekst on aga täitsa hyvin! Ja aina rohkem ja rohkem mulle MEELDIB, mida ma õpin!
^^

Täna lähen ja annan veel "pidulikult" üle oma lõputöö + vajalikud paberid. Siis peaks mu töö minema "Saadame tööd Tallinna" kausta ja on aeg hakata ootama!
Ma usun et kooli eksam ei olegi nii raske- siis omad õpetajad ja kõik toetavad ümber. Kuid kui tegemisel on riiklik KOKK I kutseeksam, siis võtab veidi äbalema. Tähtsad ninad Tallinnast tulevad ja vaatavad, maitsevad ja kirjutavad oma "sala paberitele" ning siis me ootame, kuni otsus langetatakse.
Loodame ikka PARIMAT ja nüüd on aega siis rohkem pühenduda õppimisele. :) Vähe rahulikum aeg.

Ning "külma-ilma-toojad-linnud" olid ka üleeile-eile(?) meie hoovis ja ema ütleski- tuleb külma. No mis siis ikka, juba on tunda jah.

Ma endiselt loen ka seda üli haaravat ja huvitavat blogi "Kuidas ma perega soome otsustasin kolida!" Nüüd lõpuks sain just lõpetatud kõige viimase ja uuema sissekandega, mis tähendab, et enam ma ei loe mineviku, vaid oleviku! :)
Ise olen vähemalt õnnelik ^^


Käisime siis nüüd lõpuks ka peale kooli Rüütli tänava väga heas kasutatud riiete poes, kust ma sain lil sistale jõulukingi(happy) ja endale uue koti(väga väga suure ja mahuka).
Kui kotil sangad ära vahedada, siis vapsjee uus. Kink + kott läksid kokku 8.60€.
Poest oleks saanud 10x kallimalt, ma usun.

Ja nii see päev õhtuse veeres!

Tsau- tsau!

Kommentaare ei ole: