reede, 2. detsember 2011

Rainy clouds and just an ordinary days.

No nii.


Lõputöö hakkab vaikselt valmis saama LÕPLIKULT ja see on üli hea uudis! Muidugi suured suured tänud Annelile ja Eliisile, kes on kannatanud minu helistamisi ja aidanud mind väga palju.!

Samuti oleme Madisega arutanud juba jõulu ja uus-aasta plaane, kuid need on meie enda teada, praegu!
Vähemalt see aasta vist toome Matu ja nende perele pisikese kuuse, kuhu alla sokutada kingitusi ja et lihtsalt ilus oleks!
Mina olen küll sellest kuuse lõhnast, ehtimisest ja loomulikult ka KINITUSTEST nii lummatud ja vaimustatud. Sest jõulude ajal on kõige elavamad mälestused ja see on rahu ning püha aeg, kus mälestatakse elavaid kui ka lahkunuid, mis on armas ning mõnele inimesele isegi vajalik. Võetakse ühendust sugulaste ja sõpradega, ning meenutatakse mälestusi!
Meie ju tahame ikka, et peale meie manalateele minekut mälestaksid ka meie endi lapsed ja lapselapsed meid, kasvõi jõulude ajal.
Ja loomulikult on jõulude ajal kõige ilusam ning rahulikuim koht surnuaed, kus pimedal ajal terve kalmistu lihtsalt särab küünaldest ja tundub, et kui selle läheduses olla, peaks nagu sositama ja ainult head mõtted tulevad pähe!

Aga ka veidi teist juttu! Ma olen hakanud ennast arendama ja see meeldib mulle. Win!
Ma hakkasin tõsisemalt tegelema selle Soome teemaga ja otsisin google.ee abiga(imede-ime see google) üles ühe blogi, kus üks naine kirjutab kogu oma teekonnast soome + kõike muud(pere, sõbrad, töö, asjaajamised). See on niii mõnus ja tore blogi, kuna see naine kirjutab tõsiselt hästi, ausalt ja lihtsalt tundub niii niii tegus inimene. Ma vist kade juba, jah?! :D
Heh, aga jah. Igatahes, ma nüüd loengi igapäev veidi seda + laenutasime Matuga eile raamatukogust 2 soome keele õpikut+sõnastiku.
Ja lisaks veel nendele lugemistele hakkasin lugema raamatut "Saladused meeste kohta, mida iga naine peaks teadma" - soovitan samuti. Juba pealkiri peaks ütlema- uu,kuku,naine! LOE MIND!
Ja lisaks VEEL, võtsin ma raamatu "Kiirmassaž", et õppida jälle midagi kasuliku enda jaoks ja rakendada kallima peal. :)

Aga et meil kahjuks veel lund pole, siis võtame seda kui HEAD asja. Pärast on meil on kõigil sellest niiguinii kõrini ning tunduks, nagu tuleks jääaeg ja maailmalõpp korraga. Eks?
Muidugi ega see vihm ka nüüd nii armas pole.
PS! Nautige aega, mis on teile antud ja võtke igast asjast viimast. Magage kaua; olge kaua üleval; minge keset ööd jalutama või poodi; rääkige lähedastega ja arendage ennast. Olge julged!

Kommentaare ei ole: