laupäev, 25. jaanuar 2014

#..Where the time goes?

...Time floats on
As I write these letters that you'll never see
Still each one's gone
Placed in a bottle so tides they might follow
And somehow find their way to there
...

 Time Floats On 
            -Night Castle


Aeg läheb ja läheb. 
Elu hammasrattad pöörlevad ja mina koos nendega.
Töö, kodu, töö, kodu, asjaajamised, töö ja kodu.














Mõneti on hea, et elus on stabiilsus- sa tead enam-vähem täpselt mida sind ees ootab uues päevas. Muidugi päeva saab ise huvitavamaks teha, kuid üldjoonteks on päev sama. 

Muidugi minul on asjad kohati huvitavamad hetkel. Mul on hetkel olnud pea iga päev uus ja huvitav koht (töö suhtes). Just huvitav seepärast, et saab kogemusi, saab uusi elamusi, uute inimestega kohtuda, uusi kohti näha. Ja olgem ausad, ma olen ikka VÄGA paljudes kohtades olnud. 
Mõningatele see töö kindlasti ei sobiks, pole nüüd nii päris stabiilne. Aga mulle meeldib! On alati meeldinud. Saab ringi sebida, uutes kohtades olla. See on lahe. 


Samuti on olnud väga teguderohke aeg ja väga põnev aeg. Sellel teemal aga hetkel ei peatu. Aga mainin, et mul endal on enda üle väga hea meel ja ma tunnen, kuidas toimub areng ja edasiminek! 


Muud väga põnevat ei olegi enam.
Õues ilm jukerdab. Üks hommik on -22, teine hommik -6. Noh, okei. Midagi hullu sellest nüüd ka ei ole, aga väheke hoiame nüüd ühte joont eksole.
Muidu on õues väga ilus. Lumi langeb, on kerge ja mõnus. Õhk on karge.








Egas muud.
Nautige päeva.

Ciao.




Kommentaare ei ole: