kolmapäev, 1. veebruar 2012

Koolieksam - TEHTUD!

Hei, you,
welcome to the party!


Nonii. Eile sai siis see TEHTUD. Koolieksam, mida me kartsime ja ootasime ning see läks hästi meile kõigile!! ÕNNE, ÕNNE JA VEEL KORD ÕNNE MEILE!

Koolis on olnud nii palju sebimist ja siis nüüd lõpuks väike 5 päevaline paus. 6 veebruar uuesti kooli, asju kaaluma ning poleerima.

Veidike ka eksamist
- teooria läks metsa, ei no ausalt. Ma sain nii vähe punke ja ma olin lihtsalt nii koba. Peab ikka ÕPPIMA, ÕPPIMA, ÕPPIMA NEED 60 küsimust pea rakkudesse sisse.

- praktiline osa läks siis normaalselt. Road tulid hea üldiselt, kuid mu kala ja kaste olid veidi liiga soolased. Garneering läks ka enda meelest metsa ning teenindamisel unustasin ka mõningad asjad ära.

Üldiselt läks ikka HÄSTI.

200 punktist sain 154 punkti ja see on siis hindeliselt 4. Ma ise oleksin ikka tahtnud saada rohkem, kuid ma ei teadnud ju ausaltöeldes, mis mind ees ootab. Kuid nüüd ma olen PALJU PALJU targem, panen liha varem ahju ja EI JÄÄ hiljaks nii eelroa kui ka pearooga.

Köögis iseenesest sai palju nalja ning kohtunikud olid väga toredad. Sain targemaks, Li´l Triinu ka abistati veidi ja meid rahustas Ema Ploom. Seega, päev oli tore ja lõbus, närvipinge oli õhus pidevalt kuid kokkuvõttes- K08A ON VÕITJA.

Siin ka väike pildivalik, minu laukattest roogadeni:


ROAD:



Eelroog -
Piprane rostbiif pehmel salatipadjal ja krõbedal leivachipsil



Pearoog -
Ahjus küpsetatud seesamiseemnetega lõhesteik, kartulipüree,
valge veini kastme ja seene-sibula wokiga.


Dessert -
Sidruni - valge šokolaadi vaht marjase kastmega.



LAUAKATE:




Kommentaare ei ole: