kolmapäev, 15. veebruar 2012

Kool läbi...sammud ellu.

Hei.

Tundub, et nüüd siis ongi kõik?! Kooliga, ma mõtlen.

Elu ju veel algab. Hurraaa.

Teeme nüüd kõik punkt punkti haaval, sest teadagi- pole ma ju siia ilmatuma aeg(tegelikult nädal-kaks) kirjutanud.


Kutsekvalifikatisoon KOKK I-
Läks üllatavalt hästi, sujuvalt, naerutavalt ja õnnelikult. Sest kõik meie grupist, kes seda sooritasid, said läbi! Taas- hurrraa!
Mina jõudsin aega päris ilusti, mul oli väga tore ja ideaalne klient Lil Triin, kes ei söö liha, kuid minu rostbiifist ei saa keegi ei üle ega ümber(oh mis te nüüd) ja kohtunikud olid praktilises osas kas helded või ma tõesti ületasin ennast! Ma eeldan, et see viimane ikka.

(Ärevil kuid endiselt õnnelikud)


(Ilmselgelt õnnelik- siiski asi tehtud!)


(Meie koos austatud komisjoniga)

PKHK K08A eriala lõpetamine-
Toimus siis 10 veebruaril, Teater Endlas ja kõik oli väga väga tore. Suur suur aitäh õnnesoovijatele ja lillekeste kinkijatele! Eriline tänu Signele, keda ma ei osanud oodata, kuid kes tuli ja soovis õnne ning tõi isegi ilusa ilusa lille. SUUR AITÄH TEILE!
Madis oli armas ja filmis/pildistas pea et kogu lõpetamist ja kallistusi, seega ma saan ka hiljem kunagi vaadata ja mõelda- olid ajad, olid majad.! Musi-kalli.
Ning ma hakkasin ka seekord veidi pisaraid merre tilgutama, sest meie armas Ingrid ja Lil Triin olid kokku pannud nii armsa slaidshow ning see laul seal taga- kõik oli lihtsalt nii liigutav ja armas. Ja muide, ma polnud ainus! :)
Klassipilt tuli ka nii ilus ja värviline- varsti peaks kätte saama! :)

(Valmis minema)


Mis siis nüüd edasi? -

Egas midagi, kui homme seangi sammud töötukassa poole, leian töö ja rügan. Kas siin või mujal maailmas, seda me veel ei tea. Tean vaid seda, et võiksin isegi praegu(mitte hooajal) töötada veidi kokana või teenindajana. Vb sügisel kooli- kes sedagi teab.


Aga hoian teid, kes te ikka loete, kursis oma toimetuste ja tegemistega.
Take care!


"Kui kuulen kedagi ohkamas, et elu on raske, tahaksin alati küsida:"Millega võrreldes?" " - kui tark lause lihtsalt.

1 kommentaar:

Kadi ütles ...

Tartu söögikoht "nälg" otsis hiljuti just täiskohaga kokka - äkki neil on endiselt vaja või on veel mõni pakkumine, mine küsi kui huvi on :)