neljapäev, 2. juuni 2011

Oo happy day!

Hei hei hei..

Nii hea tuju on viimastel päevadel ja kõik on niii ilus. Päikseline, lilleline, kollane ning SOE.
Kõik õitseb - maasikad, kirsipuud, õunapuud, lilled...

Oh jah, tahaks juba seda sooja sooja, kuuma suve.

Täna ärkasime Matuga eriti vara. Nii umbes 4.45vms. Ja õues oli nii hea värske ja karge õhk, linnud laulsid imeilusalt ning päike hakkas majadevahelt oma kiiri välja sirutama. See oli tõesti WOW hetk. Tulid kohe Vandersellide laulusõnad meelde - "maaaailm on iiiimeline..." Ja seda ta paraku on.

Täna oli siis järjekordne õppegrill ning mu kana tuli imemaitsev. Eelmine nädal tegime Lil Triinuga lõhe, mis tuli ka väga väga väga ääretult delicious. Tundub, et grill on minu ala??!

Võtsime täna Matuga taas päikest, mis on meie tegevus nüüd pea paar nädalat, et päike ikka hakkaks peale. Sest teadagi ma olen see "white swan."


Aga nüüd ma lähen küpsetan ühe maitsva RABARBERI RULLBISKVIIDI ning naudin aega.

Ciao.

Kommentaare ei ole: