neljapäev, 9. juuni 2011

Summer?

Hei.

No, mis siis ka juhtunud viimastel päevadel? Oh, igast uut ja vana, põnevat ja lihtsalt ... tuima(vaid osaliselt).

Eile käisime Madisega mereääres ning vesi oli üsna mõnus ning soe. Käisime täna Madisega ujumas - vesi oli totaalselt külm + tuul. Ei tea, kes suudavad täna ujuda, kuid good for you(Y).

Oh ja ma sain teada ka oma kirjandi hinde - 5. Ma olen niii erutatud ja õnnelik, et ma hüppaks laest lakke. Lihtsalt super. Nüüd ootan veel riigieksami tulemusi ja siis näeb, mis toob tulevik.


Kuna see nädal tuli kaltsukatesse uut kaupa, siis me olime empsiga kohe ründevalmis - kui nii saab seda nimetada. Igatahes, ma šoppasin 2 päeva jutti ning hurrayhurray - sain endale algse suvevarustuse! Sain uue üliarmsa valge kleidi, mustad Triumphi bikiinid, lühikesed teksad, päiksekad ning 2 pluusi. Väga rahul. Nüüd veel teksade ja suvekingade otsingul.


Oh, ja see nädal on olnud eriti kõrgete kuumakraadidega ja mul on lausa 2-3 erinevat päevitusranti kehal. Not nice. Kuid vähemalt mingilt osalt ma pruun. HAPPY for that!


Matu on ka tublilt matemaatikat terve nädal juba õppinud ja homme näeme tulemusi. Kindlasti good.(Y).
Ja väikse Getriga olen ka palju tegelenud. Ta on kasvanud nii suureks ja armsaks. Iga päevaga lähebki aina armsamaks. Lihtsalt cute. :) Ja muidugi on nii hea on teada, et ma 1 tema favoriit. hihi. ^^


Aga jah, hetkel pilte pole mida sheerida. Kuid homme, kui minupool toimub kavandatud stiilikas, siis kindlasti teeme klõps-klips-klõps ja laen siiagi midagi.

Ciao.

Kommentaare ei ole: