pühapäev, 27. juuni 2010

Õnnelik.

Kokkuvõttes olen ma tegelikult see kuu olnud üpris õnnelik ja palju liikvel. See suvi on juba alanud hästi, seega see peab lõppema ka nii. ;)

Ma sain kätte oma kaua oodatud ja ihaldatud kaamera- Canon EOS 1OD + lisad ( 2 objektiivi, 2 lisavälku, 1 suur välk, kott, 5-6 mälukaarti) Ma olen nagu shuper-hüpher häppy, aga ma ei oska seda tervenisti käsitleda, seega ma peaks lugema 183 leheküljelist ingliskeelset manuaali, aga noh.... Eks jõuab vms. Kui ma teen mõne ilusa pildi, siis ma kindlasti lasen teilgi seda chekata.

Jaanipäev möödus shuper lahedalt. Hüppasime üle lõkke, tegime nalja, kukil sõitu, hundirattaid, solistasime veega ning käisime metsas ^^ Grillisime ka muidugi. Meil oli niii palju liha ~10 kg ??!
No ja veerand me vist grillisime ja suutsime ära süüa.

Tartus, kust ma täna tagasi jõudsin, oli kaa väga lahe. Chillisime linnas, šhoppasime, jõime veidi, pitsatasime, kuulasime seinast-seina muusikat ning hängisime ja olime choolid. Elar tõi muidugi ka ühe über numpsi kollase Gerbera, aga see jäi sinna :S See on nii ilus nagu. :(

Ja nagu, mul ei jää juuksed enam üldse songusse. Pm ma tupeerisin ja panin pool pudelit lakki- eiiiii. Gaad, miks nad peaks üldse üles jääma???? -.-

Ja suure ringi(ma kirjutasin enne singi xD) küsimus- miks peavad inimesed ära väsima? Siis jääb ju niii palju tegemata. Ma ei oska tuua nagu võimalusi ka, kuidas võiks olla, kuid nii küll ei sobi, kuidas hetkel on. ( ajuvaba eks ) Ma lihtsalt kurb veidi, ärge pange tähele... :)

Igatahes, õues on ilus ilm ja suveilmad lähenevad (ma loodan) ning võtke KÕIK, mis võtta annab. :) Nautige.
Tšjao-

PS! HEA LAUL. !!!

PS! Mu tädi andis mulle täiega hea mõtte!
xoxo

Kommentaare ei ole: