kolmapäev, 16. juuni 2010

Bored? NOT!


Tere!
Hetkel ma teen super head kanarooga, millele lisandina keedan riisi. Kas pole mitte maitsev? Kuid jah- ma ei saa ise süüa riisi, kuna ma olen nii palju üle lasknud toidu ja trenniga sellest ajast saati, kui haiglasse sattusin. Pole söönud korralikult ja trenn on ka nii, nagu on. Nüüd olen aga järje peale saanud jälle, mis tähendab et mul on tegevust ja ma olen õnnelik ^^
Seda toitumist ma arvatavasti ei tee, kuna selle jaoks läheb raha- mida mul ei ole ja see ei ole maitsev. Pigem ma söön seda, mis meeldib mõõdukates kogustes ning magusaga jätan hüvasti. v.a. nädalavahetused ^^

Midagi erilist nagu ei olegi juhtunud või tegelt, on ikka. Kuid seda ma EI hakka siia kirjutama, too private. Kes teadma peavad, teavad. :)

Ma olen selle ajaga, mil olen trennis käinud ja sedasi toitunud, alla võtnud ~5kg ja see on minu jaoks super, lihtsalt super. (Y) Ja ma olen isegi endale nr väiksemaid pluuse ostnud ning ausalt, need sobivad. Minumeelest (a)
Ja paljud on teinud palju meeldivaid komplimente, AITÄH teile selle eest. ;)

Lähipäevadel tuleb Jaanipäev ja ma ei tea, kuhu minna v mida teha. Ma saaks olla : a) pere+ sugulased, b) Silveriga, c) Mariaga + muu rafas, d) Meliinaga+ keegi veel vb, e) Eliisiga+ muu rafas. No ja olge realistlikud, ma ei tea absoluutselt, kus oleks kõige lahedam v kuhu ma tahaks minna. Ma tean, et mul oleks lõbus igalpool. Kuid jah. Seda peab veel kaaluma. ;)

Muud nagu ei olegi midagi. Ilusaid ilmasi sooviks rohkem ning elagu kana(Y)

xoxo

Kommentaare ei ole: