neljapäev, 3. juuni 2010

Back

Mul ei olegi nagu midagi erilist öelda, lihtsalt seda, et - ma saan jälle kooli. Üle pika aja- MA SAAN JÄLLE KOOLI. ^^
Te peate mind kindlasti imelikuks, et ma sinna tahan, kuid seda mitte õppimise vaid seltskonna pärast ikka. :)

Eile oli suht igav päev. :/ Mitte midagi erilist ei teinud. Lihtsalt koristasin ja viskasin väga palju asju ära- see oli isegi tore. Puhtam tunne kohe toas ja endas. :)
Siis lihtsalt lamasklesin ja veetsin aega televiisori v arvuti seltsis. Kuid see viskas ka suht üle.
Siis ma hakaksin sobitama erinevaid stiile, katsetasin iagasugu riideid omavahel ja noh, seegi ei olnud just kõige rahuldavaim tegevus.
Pildistada ka ei olnud mõtet, soeng oli sama mis kassi saba. hikhik- see riimus xD
Ja no siis ma triibutasin oma tumesiniseks lakitud küüned valge küünelakiga üle ja olin niisama lahe :)

Aga varsti siis raamatukokku, siis pakimajja ja siis kooli :)
Õhtul välja ja väike grill ka. ^^


Tsau:)
xoxo

Kommentaare ei ole: