laupäev, 8. veebruar 2014

# @ home.

Hei hei, piipols.

Midagi eriti põnevat nagu juhtumas pole.
Mõtlesin, et kirjutan teile oma nädalast, äkki keegi ikka loeb ? ! . ;)

Nädal on olnud töine- ärkan 4.30 iga hommik. (Y) Aga mulle meeldib - varajane ärkamine + varajane töö= ülejäänud päev vaba/ näen päevavalgust.
Mulle meeldib.

Ilm on ka imelik olnud. 1 hetk lund pole, siis tuleb 10cm lund ja siis nüüd sajab vihma ? Like- dafuck? 




Trenni olen ka nüüd jälle teinud. Mõnus!
Vaatasin veel tuharatele ja reitele harjutusi juurde. Suvi ju tuleb. Tahaks ikka slim-lady olla :D
Video leiate buduaar.ee lehelt ja seal 3-4 harjutust. Päris head. Tunduvad lihtsad? Proovige järgi.


Mm...uue blogi lehe leidsin. Väga lahe koht. Annan teile ka lk. (Juhul kui ma nüüd midagi pahasti olen teinud selle blogi jagamisega, öelge) Lihtsalt see nii super. Seal on kõikke! Kokkamisnippidest haiguste ravimisteni ja kõik looduslikult! SIIIN SEE LEHT! 


Muud nagu midagi polegi.
Peale selle, et mul teile natukene pilte.

Moi moi.

xoxo.



Minu uued kotid! :) 


Musugaa! 


Kommentaare ei ole: