laupäev, 14. mai 2011

Rain and sun makes rainbow

Hei

Noh, nagu näha saime ka meie väikest puhkust selles lummavast kuumusest ning vihm tuli ja kastis. Sweet.

Mul on juhtunud nii mõndagi, ning ei saaks öelda, et oleks läinud midagi halvasti. Ikka paremini ja paremini. ;)
Koolis on kõik HÄSTI. Muidugi nüüd tuleb veel 5 nädalat mingit pjsiHdjgfk.gsfhkj tunniplaani ja siis, siis oleme vabad. Wuhuuuu. Natu, natu veel.

Muidugi olen ma juba poole kevade pealt otsinud tööd kokanduse erialala ja tundub, et sain väikse kala õnge otsa. ;) Passin Cafe - peaks ikka enamus teadma?! Jah, just seal saab (loodetavasti -fingers cross) minust kuuma köögi kokk.
Toidu on imemaitsvad ning näevad tõeliselt isuäratavd välja. Super. Aga seda kõike saate teada, kui tulete ja proovite. Ma võin garanteerida, et seal on igaühele midagi ;)

Kaamerat pole väga kaua kätte võtnu, seega ei ole teile siia midagi väga "ohh,ahhh,uuuh" näitamiseks panna. Kuid Getriga pildi ma lisaks kindlasti, sest niii armsat last ei tohiks kaadrist välja lasta.


Oh, jaaa muidugi. Me ju korraldame vaikselt klassipulma. Wuhuu. See tuleb vinge ja suur ja kindlasti väga väga lõbus. Vähemalt meie jaoks.
Poissmeeste õhtu oli ära- okeii.... 8-)
Kuid tüdrukute õhtuga on suur ? ning samuti on korraldamata veel pooled tähtsad asjad.

Ning kohe päev peale seda on Madise õe Triinu ning tema elukaaslase sünnipäev, mis ujuneb kindlasti vingeks. Sest stiiliks on mõeldud 60ndad ning HIPI (Y). Ma ei tea, kas ma tohin veel edasi rääkida,seega KUSS. Aga kindlasti peale pidu muljetan ka siin.
Mul on juba riided välja mõeldud ja koht, kus see aset leiab, on ka viimase peal. Tundub, et tuleb metsik nädalavahetus. Seega, ÄRGE HELISTAGE , sest arvatavasti ma lõbutsen. ;)

Aga heaküll.
Hoidke siis mõnusalt ja nautige ilma.
xoxo.

Kommentaare ei ole: