kolmapäev, 13. aprill 2011

New day.


Oh.

Viimased päevad on olnud nii päikselised ja rõõmsad(kui võrd), et suvi on juba ninaotsaga tunda. Päike paitab põski pehmelt ning õrnad tuulevuhinad sasivad niigi sassis juukseid. Oh, seda me ju kõik ometigi ootasime.

Tahaks nii väga ärgata hapniku vaeses telgis, kus päike kumab igast küljest sisse ning vaikselt on kuulda puude okstelt piisku langemas. Tahaks teha lahti telgiukse luku ning tunda suvetuult, mis koheselt sisse puhub. Mm...muru on kastepiiskadega kaetud ning tahaks varbad kohe sinna pista. Mm...sirutan ja naudin täiuslikku suvehommikut...

...tahaks juba kohe!

Oh, jah. Viimased 2 nädalat oleme empsiga rünnanud ka Humanat ja muidu kaltsukaid ning ma olen leidnud nii palju huvitavad ja uut ja põnevat ja...need asjad ka endale saanud. Hihi.
Ma ei kanna kunagi seelikuid või kleiti - haa enam ma ei ole ainult püksik. Sain endale pihiseeliku ning kena pluusi sinna juurde, sinise-valge suvekleidi, hallikad tennised, 2 väga pehmet ja kevadist salli ning just, paar päeva tagasi kena pruuni (taskuteta- cräpp) kevadjaki. Sweet. Ma armastan seda(L)

Muidugi oli seal veel ja veel palju huvitavat ning cooli, aga noh - kõike ei saa lubada kohe. Muidugi olen ma nii tänulik ka nende asjade eest.

Homme minek Lil Triinuga Zumbasse, chekime seda biiti ka. Tahaks juba väägaa. Tantsud, puusakeerutamised ja palju palju muud.
Huviga ootan!


Aga nautige veel ilma ja hoidke end moodsalt soojas!

Merka
xoxo

Kommentaare ei ole: