reede, 22. aprill 2011

Hopshopshopa.


Yeehaw, cowpiipols.


Niisis, on ametlikult teine puhkuse päev(kutseka rahval vähemalt) ning tunne on hea. Lihased on suht valulikud eilsest Stepist, kuid tundub, et asi t
asus end ära. Olin küll trennis skeptiline, et asi ei ole kindlasti minu jaoks. Kuid kuna ma avastasin ka eile endal paar lihast, mis mul olemas on, siis tundub, et asi töötab minu kasuks. Mine sa tea, äkki ongi varsti uuesti minek.

Ootan ka juba pühapäeva ning siis juba uut nädalat. Pühapäeval nimelt minek BODYJAMI. Midagi uut, midagi väga energilist ning tantsulist. OOTAN põnevusega. :)


ESMASPÄEV - Tere, tõusen hommikul üles, panen kotti 2 ühevärvilist pastakat, šokolaadi, vee ning hakkan kõpmima bussika poole. Kooli jõudes panen ära riided, suundun kõige alumisele korrusele ning hakkan ootama oma aega, millal saaks minna RIIGIEKSAMIT VORMISTAMA. Ma nii nii loodan, et asi läheb ilusti ning mul mõtted jookseks - palun mõtted, jookske! Kergelt öeldes - sellest sõltub minu tulevik.

Eile on järjekordselt hea päev. Saime väiksele Getrile osta mini-nunnud Hello Kitty papukesed, Madisele seksikad ümber-pepu tumedad teksad ning ma ise otsustasin, et hellitan end ning soetasin endale väiksed mustad baleriinid ja valge suvise pluusi. WIN.
Kui ma saaks, siis ma vist ostakski väikestele lastele(Getule ja Tipsule ja Lauretele) riideid ja fun-stuffy. Sest nad on niiiii armsalt pisikesed ja kohutavalt nunnud.

Kuna USA piipolid peavad Munadepühi kui Tänupühaks, siis ma võin ju ka olla tänulik, jah?
Ma olen tänulik, et ma olen saanud nii lähedaseks, kui ma olen, Madise õe Triinuga ning et ma suudan Getrit naerma ajada.
Et ma suudan end sundida kooli ja trenni - sest teadagi, minu vanalt on see juba raskus(hehe) -.-
Et mul on üli hea, toetav ja hooliv perekond.
Et mul on sõbrad, kes hoolivad ja ajavad mind iga päev naerma.
Et ma sain lõpuks baleriinid.
....ja neid asju on veel ja veel ja veel.


Ooo...ma olen nagu eriti V.I.P. Saan lausa 2 päeva mune värvida, khmm, kanamune. Ning kuna see on üks värskendav ning kunstiline tegevus, olen ma õnnelike killast 2 päeva (Y)
HURRAY.
HURRAY.
HURRAY.

Aga jah, nautige siis nädalavahetust ning olge hoolivad.
Chill, ncowpiipols.


xoxo.



Midagi eelmisest aastast -->


















Kommentaare ei ole: