teisipäev, 14. detsember 2010

Pleasure- christmas pleasure-



Heipsti.

Jõulud varsti kohal ja suht peaks otsima- MIDA kinkida? Kuidas kinkida? Kellele kinkida? Kuidas olla originaalne? Kuidas saaks soodsamalt?
Jep- sellised küsimused ning kõik see ühe kui meeldejääva õhtu eest. Samas, kas see on väärt kõik seda sebimist? -ON. Minu jaoks on. Nii lahe on shopelda, kui on soodukad ja sa tead, mida otsida. Või kui sa isegi ei tea, on siiski lahe vaadata, kuidas teised inimesed sinust tuhinal mööduvad kinkekottidega ja nõutult poes ringi tormavad. Või kui mõni laps leiab pisikese mänguasja ja lihtsalt on sellest niii sillas. Ohhhjahh. Meeletu.

Õnneks on minul juba välja mõeldud, mida ma kingi. Ning ostud on suht sooritatud :)
ÕNNELIK.

Samuti olen ma nii nii õnnelik üldse enda elu üle. Mul on imepärane, hea ja supper hea inimene, kes reaalselt täidab mu soove. :)
Meeletu.
Armastan.



Aga jah. Jooge kakuaad [loe:kakao], sööge piparkooke ja olge niisama numpsud.


xoxo

Kommentaare ei ole: