pühapäev, 25. aprill 2010

Kustutagem minevik, et luua tulevik.

Tänane päev on SUPER. Ja mu päev ei ole ilmselgelt läbi. Ma loodan, et see kestab päris pikalt. ^^ :)

Ma olen õnnelik. Siiralt.

Mu vanemad on nii armsad ja otsustasid, et lähevad ära sünnipäevale ning jäime õega kahekesi. Kutsusin siis muiudgi piipolseid ka (Regiina+ Meliina) ning tegime väiksed joogid ^^
Peale seda oli mul suur tung naerda. Ma ei teagi kuhu ma selle naeru panin, kuid nüüd on kõik korras. Peale mu killiva seljavalu -.-


Mina ja Silver otsustasime, et kustutame mineviku ja loome tuleviku enda jaoks siis nö. Me kustutasime ära kõik eelnevad blogi kirjutised ja loome nüüd uued. Uus lehekülg ^^Ma küll tegin sohki ja jätsin ühe eelneva sissekande, kuid tegelt ka, ma kirjutan harva ja mu pildid on seal nummid. Ära ole kuri, eks ^^

Homme peaks tulema ka üpris armas päev. Trenn+välja Silveriga ja õppida vaja.


Ma ei saa aru,miks ma ajan nii nonsense -.-
Vässu- mis seal ikka.


-Bye


Ma tean et see pilt hall ja tume, kuid te saate aru, mida ma ikkagi mõtlen!

Kommentaare ei ole: