pühapäev, 25. aprill 2010

Aeg on Käes.

Päike.
Mm....ta paistab lihtsalt nii armsalt mu tuppa, joonistades seinale kaardina ääre mustrit. Ja praegu hetkel õue vaadates ei ole ühtegi pilve!! Jeej. Lihtsalt super ilm on ning kuna neid on äärmiselt vähe, tuleb tänasest võtta KÕIK, absoluutselt KÕIK! ^^

Randa minek siis teemas, Silver ;)
jeei. ^^

Ma ei saa aru, mis minuga on. :S Ma ei saa enam alkoholi tarbida. Mul hakkab nii halb, järgmine päev on veel halvem ja lihtsalt. Ma ei oska midagi teha ka. Joomine maha jätta vb siis.
Oleks vist targem jaa. Rahakott püsiks paksem ja terviski tervem. :)

Ma olen muutunud, ma muutun viimasel ajal üsna tihemini. Ja imelik on see,et ma tean täpselt, millal mu mutused hakkasid. Nagu päris algusest peale- kuni siiani, kes ma olen täna.
Kõik hakkas sellest, kui ma olin ühes TH (Tokio Hoteli) blogis räige fänn ja fännasin seal jne. Ning siis oli üks poiss, kellega rääkisime jne. Ja siis tuli välja, et ta ei ole üldse see, kelleks mina teda pidasin. Ma olin suht šokis. Sealt ka esimene kogemus- ära usalda võõraid!
Nüüdseks me ei suhtle, kuid oleme seotud orkutis. Teine inimene oli ka, kelle abiga ma muutusin, kui nii võiks öelda. Ta oli mu sõber, vaatama sellele kui suur v paks v kole v blond ma hetkel olin. Tema oli muidugi ilus ja armas. Praegugi. :) Igatahes, mu enesehinnang oli suht all ja tema aitas mul seda tõsta. Ma ei mõelnud nt meikimisele, moele, pidudele, joomingutele. Muidugi moekas ma tahtsin olla, kuid selle punase-valge triibulise kampsuniga ma vist ei jõudnud kuskile.
Peale seda vaimustust, TH vaimustust, ma muutusin. Hakkasin meikima, aastaga võtsin alla väga palju v noh, kasvasin pikemaks- läksin peenemaks veidigi. Ja 9klass oli minu elu parim Üejõe koolis. Tänu minu 3 super armsale tüdrukule, kes muutsid mind veel- paremuse poole. Ma hakkasin käima riides stiilselt, leidsin oma stiili, oma meigi, oma soengu. Värsvisin juuksed tumedaks.
Kõik see, mis ma olen täna, tulenebki neilt. Nemad õpetasid mind, suunasid, näitasid ette tee, mida ma olin kaua otsinud. Ma ei saa öelda, et kahetsen. Ma ei kahetse! Kohe kindlasti ei kahetse. Ma tean milline ma oleksin vb olnud praegu, kui nemad ei oleks olnud minuga... Aitäh musiid ^_ ^ :)

Ma ei viitsi hetkel rohkem sellest kirjutada ning ega vast rohkem ei olegi. Muu on juba isiklikum teema.

Ma nägin täna öösel väga, väga imeliku und. Ma nägin, et abiellusin Regiinaga, aga tal oli imelik ja pikk nimi. Ja ma ei osanud seda välja öelda laulatusel -.-
Siis ei tulnud keegi minuga välja ja ma tahtsin Silveri kutsuda, kuid ta ei vastanud ja pulma ka ei tulnud. :/ Imelik. Haiged unenäod kummitavad mind siiski igapäevaselt.

Aga praegu on siis pm kõik.
Tsau. :)
xoxo.
M.


PS!! NAUTIGA TÄNAST ILMA, ÜKSKÕIK KELLEGA. KELLEGI LÄHEDASEGA. SEE TASUB ÄRA!!!

Kommentaare ei ole: