esmaspäev, 7. mai 2012

Spring shoping.

Tsauki.

Midagi põnevat ja märkimisväärset pole nagu teinud. Täna käisime Matuga šoppamas ja no, see oli ikka küll päeva tipphetk. Homme või ülehomme saan kokku kadunud kaunikese Triiniga ja mingi päev ehk ka äkki Kati jõuab kohvitama, siis tuleb võtta ette ka Eliis ja palju palju muud rahvast! :)
Kuna suvi on ukse taga, päevad valgemad & pikemad, tahaks jõuda päeva jooksul rohkem. Ma arvan endiselt, et päevas võiks olla 30h mitte 24h.
Oeh, seda ma vist jäängi soovima. :D

Nüüd aga räägiks seda, et buduaar on nii lahe koht endiselt ja mul tulemas suht palju kaupa sealt- 2 paari kingi, pluus ning ühed teksa-lühkarid suveks - ja need siis saadud vahetuse või ostu teel. Nüüd tuleb leida veel maikasi ning maksikleiti, mida sel suvel KINDLASTI soovin oma kappi soetada! :)
+ mul oli buduaaris müügis õhuline püks-seelik, väga kift. Eile proovisin niisama selga ja no camoon, sõuu cool. Ma hakkan kindlasti seda suvel kontsadega kandma. Seda komplekti saab kombineerida kõigega(valge-musta värviga) ning see on lihtsalt täiega kift riietusese, mille ka kohe kindlalt kappi rippuma panin.

Nädal aega tagasi võtsin ka Madise tagahoovis, trepil päikest ja täitsa peale hakkas...no, veidi ikka.
Samuti suurendasime 1mx1m põllukese 2.70x1m peale ning varsti külvame ka seemned mulda.

Nädalavahetusel läksid vanemad maale ja Tips tuli Harju ööseks. Tegin meile ka kifti küüne"maalingu" :)

 Palun!

Kuid siia ka paar pilti tänastest ostudest ja kingadest, mida ootan!


Kommentaare ei ole: