esmaspäev, 7. november 2011

Minu toimetused ja tegemised!?



Hei hei-

Hilissügis on juba vaikselt ligi hiilinud ja paistab eemalt talv. Lumi ja säravad jõuluehted on nii ahvatlevad juba praegu. Kõik poed- no ausalt- KÕIK! Nii maal kui merel- kõikjal müüakse juba jõuluehteid- karda ja kulda, kuulikesi ja ingleid.

Aga tegelikult tahtsin kirjutada, mida olen siis 5 nädala jooksul korda saatnud. Jah, just viie!

No tegelikult oli mul viis nädalat sisepraktikat - kuid see oli oodatumast palju lahedam ja lõbusam. Hommikuti pidi küll tõusma 5-6 ajal, kuid asi tasus end ära!
Esiteks- me kõik oleme väga palju arenenud!
Teiseks-ma sain 5x5x5 = 5 päeva eest 5 nädala sees iga päev 5.e. ! FUN!
Muidugi käisin ma kõik päevad ka kohal (Y).
Kolmandaks- meid kiideti pea igapäev ja see kõik oli asja eest.!
Neljandaks- me tegime vist kogu eluaja nalju! Igapäev oli trall ja nali käsikäes. :)

Vahepeal sai ka Madis sõbraga soome tööle- ehitusele- kalevipojaks! :D
See oli nagu "väga-tore-aga-me-ei-näe-2-3-nädalat!" aeg, kuid asi tasus end ära. :)

Nüüd cillime, puhkame ja magame, muidugi ka SHOPPAME!
Tänagi linna ! Tõotab tulla hea päev!

Ja siin paar pilti!


Vajalik!


Väike ost laevalt.

Olge tublid!
Ciao! :)

Kommentaare ei ole: