pühapäev, 7. november 2010

Sun is UP.

Hei.

Täna on nii nunnu päikseline ilm ja ma lihtsalt armastan, kui õues on veidi jahe, vaikne aga PÄIKSELINE. Teeb seest nii soojaks. Heaks. Tekitab tunde, et KÕIK-KÕIK on korras.
Muiudgi, kõik ongi korras. Ning üldse on viimasel ajal olnud kõik nii hästi, et ma olen hakanud oma TÄISKASVANU elu nautima.
Lihtsalt. Ma olen avastanud endas nii mõndagi ja ma tunnen, et minu 18 ongi käes. Tõesti käes.

See suvi, mis meil oli, oli lihtsalt üks PARIMAID aegu mu elus, kuid see oligi minu nö. tsentraalne olin-loll-ja-noor aeg. Nüüd on see kenasti saadetud minu mineviku mälestustese ja seisab seal loodetavasti minu pika elu lõpuni.
Ma lihtsalt tahakski nüüd teha väikseid istumisi. Näiteks tüdrukutega vein+snäkk, head jutud, naer. Lihtsalt OLLA. Veeta kvaliteetaega lähedastega ja armsamatega.
Teate ju küll neid kohti filmis, kus head sõbrad saavad nt kuskil järveäärses majakeses või kellegi juures kokku. Kõigil on hea tuju, kamin pannakse sooja, õues sajab õrnalt lund(nt) ja sa lihtsalt oled kõigi oma armsamate keskel ja naudid seda aega. Naerate ja nutate, teete midagi, mis meeldib kõigile.

Viimasel ajal on mul ka peal selline loominguline tuju. Tahaks kohe midagi maalida, pildistada, disainida, TEHA.
Mõelda.....

Aga, kuna ma hakkan siin liiga pikalt filosofeerima, siis ma nagu lähen. No nii igaksjuhuks .

Tsau
xoxo


PS! Jooge kakaod ja olge loomingulised.
;)

Kommentaare ei ole: