laupäev, 1. mai 2010

Poo

See nädal on olnud suht "mööda lask", kui nii saab öelda.

Eile-
Porta juures oli Volbrikas ja ma olin täiega õnnelik.! Näeb tuttavaid, saab tantsida, suhelda. Aga kus sa sellega. Mu tuju oli lihtsalt nullist allapoole nulli. :/ Täielik mase. Vahepeal tahtsin tuju tõsta, läksin hüppasin ringi vms ja oligi paar sec. tuju (Y). Aga noh, ega see kaua kesta. Siis ma lihtsalt läksin minema, ei viitsinud.
Kui ma koju jõudsin, ma tilkusin täielikult. Ei tea küll, mis teistest sai, kes sinna veel jäid, kuna vihm oli üsna surveline ja tuul samuti. Ning äike + müristus ei olnud lahedad. Tavaliselt ma täiega fännan äikest- wow, lahe, love. Aga kui välk sinu ees lööb, siis see EI ole sugugi love.

Trennis ka ei käinud eile :/ Muud plaanid. Kuid käisime teatris PKHK kooli autasustamist vaatamas ja Triinu soovile vastu tulles, filmimas kogu üritust. PS! Triin, sa olid über nummi ^^ ( esmasp. äkki raha ^^ )
Aa. Ma suutsin eile veel ajada inimese ka nutma, nii et- minu päev oli korras(Y)

Täna on niiii ilus ilm. Lihtsalt kutsub välja, kuid samas tahaks kodus DIY tegeleda ja lihtsalt lesida. Vb lähen teen paar pilti. ^^

Aa, ja ma sain super uudise ka.
Ma saan tädilt tema kaamera Canon 10D. Ja see pidi suht korras olema, suht profikas ning sellega pidavat saama väga häid õue pilte. Seega- olen HAPPY ^^
Minu tänase päeva õnne hetk. :)

Aga ma nüüd oma DIY edasi tegema, seega Tsau.. :)
xoxo.

Kommentaare ei ole: